iklan

April 28, 2011

selkom berukbanned

Morning..huhuhu sepatuynya enrty ni gua tulis pagi tadi..d sebabkan selkom berukbenned gua taleh on9 Maka skang ni gua buat entry pakai enset jer.. Mood nak menaip  terus hanyut kelaut.. Ntah mengapa giler meroyan talek konek pagi ni..terus terminate. Gua pnya bill last 30hb ni..

Ingat na call jer operator pagi tadi nak lahar jer dia..tapi sebab belas kesian dan perasaan tanak menyakitkan hati insan yg bergelar manusia gua tak jadi call..gua cakap dalam ati takde rezeki arini nak on9..

Petang ni try konek skali lagi, kalo terminate gak rela terpaksa la pujuk hati ni tunggu 3 hari lagi..sebab elaun berokbanned dah abis..kih kih kih.

Tak sabar nk byar bill berobanned.nk jumpe akhak selkom yg puteh gebu bak beruang salji.

Ok lah yu'oll, talarat nk naip pkai enset. Xstim nk wat entry.emosi pun dah tergangu.. Jgn rindu2. Gua ilang tak lama. Kahkahkahak.

1 comment :

akmal fatin said...

hahaha~~ berok memg cam 2... dorng sngat mals nak turon dr pokok... ntah ape yang ada atas pokok 2 pown beta x tau.. gerrr huhuh

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...