iklan

April 9, 2011

Gua Bercerai Lagi..!

Gua sangka kan panas sampai ke petang rupanya hujan di tengah hari..
Sebab gua lambat angkat tepon dia nak maki-maki.. kejadah la kan ingat gua takde kerja lain slain mengadap muka dia..
arini gua dh decide nak pisah dengan dia. walau dah lama hubungan kami, tapi gua rasa jalan terbaik kita berpisah malam ni, malam di saat gua tengah taip entry ni.. ya.. tengah taip entry ni. gua tahu besok lu mesti takleh fokus dengan study, coz next week lu ada task kan,
tapi gua rasa kita takleh kekal lama, ai terai dan cuba selamatkan hubungan kita, tapi yu buat ai sampai ai takleh buat keputusan ai sendiri... walaupun yu cinta maty ai, tapi ai rasa hubungan kita dah takleh di teruskan, ya ramai yang cakap ai kapel dengan yu sebab harta yu kan, sebab bapak yu tokey EMAS, mak yu ketua JPJ. yu ada kereta Myvi. sedangkan ai jalan kaki jer..
ok..ok..ok... dari nak memanjangkan citer..baik ai carut yu dalam hati jer, orang yang baca pun takder nye nak sakit hati sangat.. Babai tau..thanx FATIN..

kalo ai rasa teringat kat yu, nati ai watkan sepesial entry utok yu.

2 comments :

Mss Ieza said...

ish..
xkn larh gduh sbb lmbt angkt fon..
pape pown..
evyting is up 2 u..
decide ur own life..
mak sy slalo ckp..
bcinte nie bg kite pnglamn..
xkire phit or mnis :))

Mr.Kerro said...

btul tu ieeza.. kalu xmrasai ksusahan or dugaa nnti cinta xmnrik, sbb xder cbran.. ewah..

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...