iklan

April 12, 2011

Dapat Disney plush Toys

Disney Plush Toys | Chip

Gua syak pasti ramai gegerl di luar sana dah tak keruan, sambil buboh tangan lam mulot pastu jerit, cute nye-cute nya. tayah la nak kiut2 la sangat, ni gua punya hokay. haha. Dah sebulan kot gua redeem mendalah ni baru arini dapat, makan masa sebulan gak lah.. Ramai lagi choice tapi gua rasa yg ni paling kiut kot lagi pom gua giler admire Chip ni.. comel kot.. lalalalaaa..

Gua dapat ni kat guardian, pasti ramai yang dah tahu kan cemana nak dapatkan menda ni secara percuma, Berbelanja sekurang-kurang rm20 kat mana2 Guardian di seluruh mesia ni pastu dia bagi satu sticker dan Sticker album, so kumpul la sebanyak mungkin, Gua pom gigih la mengumpul 2 bulan genaplah 60 sticker dalam album tu, do darap la rm20x60 sticker baper hengget kan, kan ,kan.. so tayah la nak heran sangat, sebab kalo gua cakap gua nak, gua make sure akan dapat.. 

Pasni harap ada la lagi mende cenggini, bleh gua kumpul lagi, pasni berhempas pulas lagi la gua suh my mummy beli set pencuci muka lagi nak bagi dapat banyak sticker.. 

Nota Lutut: 
Arini selipar gua kena curi ilang sepasang. Takpe lah takder rezeki.

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...