iklan

April 5, 2011

Gua Enjoy Dengan Life Gua Sekarang

Harini agak cuti "motif kan agak" gua cuti hari senin sebabkan member gua ada masalah so terpaksalah gua mengreplacekan tempat dia, memula gua ingatkan cuti hari senin ni ta best, sebab cuti awal dari orang lain, tapi agak best la jugak sebab gua enjoy dengan memember gua.. pagi sebelom ke Tempat enjoy tu jadi suri rumah jap kemas rumah, sidai baju, sapu lantai, buang sampah, segala bagai kerja kaum-kaum ibu gua buat.. nak harapkan budak ni kemas alamatnya kelaut dulu lah..
With Bella  Pakli My best FRIEND
gua dah tukar gambar bella atas sebab tertentu

ok.. motif tetibe kuar pic with bella kan, tapayah nak sentap bagai. meh nak mulakan stori, arini member comolot gua ajak gua berkarok dekat sesuatu tempat yang sangat heaven best.. gua pegi ber4, gua,,  naim jambu, azura, bella... gi karok amik bilik 4 orang, adalah makanan dengan pakage dia skali tu, best la jugak layan 10,20 lagu... cute kan bella, 

Ni plak sesi memilih lagu

Sumer pakat layan lagu jiwang.. arini baru gua sedar yang suara gua tak sedap sangat nak di banding yang lain.. lepas habis karok, gua pergi cari makanan untok di isi kedalam perut ini.. Ist gua oder dessert ABC mango with double scop of ice cream, meh layan gambar cemana rupa dia..

Gua tahu ianya sedap.. makan hati lah yu'oll

dah lalu anak tekak taste dia amatlah perrgh... sedap hingga hujung nyawa. meh gua  kenalkan dengan pelayan jambu,, dia yang buat mendalah tu.. pada yang masih singgle sila la ngorat dia, ternyata dia amat jambu dan single..perlu ke gua mention dia...? haha.. haruslah la kan dia jadi bahan gua... 

Model underwear pom sesuwai kan

Ok nama dia naim (jambu) gua panggil dia junior, sebab best bahan budak ni, takde nak keep inside my ass sangat. taksama okah dengan member gua kenal kat UM dedulu, zaman memuda remaja. 1st impression gua masa jumpe budak naim ni, mamat ni kerek giler, muka langsi, poyo pun ada, unfriendly.. tapi bila dah kenal, hah heaven giler dapat member cam dia.. nati next time gua citer plak pasal azura dan bella on the next entry..
Ni seafood Fried Rice | Chicken Drumstick

Lepas seharian penat mengenjoykan diri di tempat heaven gua pon nak balik, masa nak balik sempat juga gua menapau nasi goreng. sambil otw singgah ke carrefour membeli air soya (home soy) dan juga Biscuit Oreo untuk di sentap santap di malam hari, nasi goreng ni memang sedap kot, rasa sotong dia, rasa udang dia, rasa tiram dia, rasa isi ketam dia, ok lah. malas dah nak menaip pepanjang, besok nak ke sushi king. ada sape nak ikot..? meh gua belanja.. natikan entry gua yang selanjutnya...

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...