iklan

April 24, 2011

TQ geng BCR

Dulu tempat ni aku just masok untok berkenalan dengan sesaper jer dalam dunia bloger ni.. tapi tatau lak dah cam family dah.. dulunya folower gua hanya lah 50 sahaja, sejak joint geng bloger ni, ada la jugak insan yg sudi nak mengfollow kan diri di blog picisan gua ni.. terharu weh..


1st masok gua wat hal, besalah baru kenal, wat perangai supaya orang senang nak ingat kita, gua letak nama orang dengan pelbagai gelaran, sampai sekarang lekat nama tu kat dorang.. sampaikan gua kena banned sebab bahan nama bloger lain,, haha.. mau gua ngamuk satu blog rentetan gua kena banned.. pastu, dah lama joint derang, rasa dah cam satu family dah, setiap orang pasti ada jer topic nak di ceritakan. dorang banyak share nasihat, walau dorang sering bunuh-membunuh sesama insan dalam BCR tp pakai icon lah, tapi dorang rapat. gua tanak la sesebot nama dorang, nati kan banyak lak trafic blog derang.. hahaha giler kejam kan..

Selama gua chating, kat BCR lah gua rapat dengan chater. walau gua selalo bahan orang masa chating, sebenarnya menda tu lah yg membuatkan derang lagi rapat dengan kita.. walau sekadar kenal dalam alam maya sahaja, gua happy sebab derang tak menyakitkan hati.. walau tak nampak di mata, takleh nak touch2, cuit2, tapi dorang semer baik. thanx all. sebab sudi layan kerenah gua yg ntah paper ni.



Dalam BCR ni gak gua jumpe sorang bloger yang perangai dia sikit pun tak beza dari gua.. Farhan AJ macam dah satu takdir kami kenal, dulu gua fuck dia, sebab dia terlalu sempurna dimata gua. bagi pandangan mata kasar lah. lepas gua stalker blog beliau, baru gua tahu di sebalik wajah jambu beliau tersirat satu kesedihan yang dia ingin kongsi tapi tak semua orang bleh memahami.. sebab gua ni unik, gua bagaikan terpanggil untuk kenal dia. lepas kenal, siyes dia juga seperti gua.. tak mudah kita nak menangkis tomahan dari orang, dan bukan senang jadi insan unik seperti kita, sebab tak semua akan suka..
Siyes tak kewl laki nangis..

15 comments :

Siti Safiyyah said...

cis tak aci!

ko naikkan trafik paan. bhahaha. :p

erk tetibe aku teringat lak kes ko kene ban tu. hak3.

Abu Zafran said...

haah...kne ban sekali bru tau..hehehe..gurau je..saya pun suka lepak BCR best

jom join
60 blogger dicari....

Abu Zafran said...

haah...kne ban sekali bru tau..hehehe..gurau je..saya pun suka lepak BCR best

jom join
60 blogger dicari....

abang baker said...

alah..biar lah trafic dia naik.. itu hanya angka jer.. aku kawan tak berkira..

nati aku naik kan trafic blog ko lak safiyah..

abang baker said...

cekgu zubir. tak penah pun kenal anda.. pakai nama ape..?

Farhan AJ said...

isk3x... *jap pengsan 5 minit*

:D thanks la banyak2 sebut nama aku..ss ni jeles trafik aku naik :bunuh

haha..rileks la bro..aku nampak tajuk entry ko tadi pun aku dah tersenyum..setiap ahli BCR kebanyakkannya mesti akan buat x kurang 1 entry berkenaan BCR..mmg rasa macam satu family dalam ni..BCR lain dari chatroom lain yg ntah sape pun x kenal,masuk2 duk mencarut la,ape la..dalam BCR sume sopan santun..

aku pun masuk dulu,rasa macam,"ish diorang layan ke blogger x tahu ape2 macam aku neh"...ternyata diorang ramah sgt2..membuatkan aku dah mengabdikan diri kat sini..tiap2 hari masuk..ada sekali tu tenet aku jamn 3hari,meroyan sorang2 aku dalam rumah,bukan sbb xleh update entry,tapi sbb xleh masuk BCR..hehe..rindu beb..

pasal nasib tu,dah takdir kan kita nak kenal..ish..jiwang la plak..xleh2..ubah sket,..dah takdir kan kita jadi kawan..hehe.. oit aku x jambu la, :tampo sampai jadi :hantu pastu :lari naik :moto

haha..rileks beb..sume dalam BCR baik2..semoga ko dah x sedih dah pasnie.. :D

Farhan AJ said...

p/s - sekali gambar Pikachu juga ko nak amik XD

Anonymous said...

assalam...farhan jgn menangis...hahaha.wellcome to BCR sky.jom memeriahkan selalu...hehehe

feeza macho said...

woi gila kehape si paan jambu nih =="

bapak la panjang kan dye komen .penyepak jugak kang si jambu nih

hoho ko pon jambu gak ke .

asal ko ta sebut name aku ni akukan pembunuh terkemuka kat BCR uh ciss !

naqiah said...

bcr memang bes... :)

Anonymous said...

slalu stalk kt BCR :D

Unknown said...

hahahha...welcome sky.. aduhai..sejak line tenat... nak kenal geng2 bcr yg baru pun tak sempat..btw korang kene tahu paan ni besh tau..walaupun dia cepat melatah... kan kankan :P

abang baker said...

feeza- weh, sape jambu..? paan je weh.. hahaha

adam- farhan menangis :kihkihkih

naqiah- mmg best pun

din- stalk jangan tak stalk

nadea- tengs..

izzati wanie said...

helo...Bidadari Solehah pun nak mnyibuk jgk kt cni..hehe...Bidadari Solehah pun ske chat dekat BCr..ske sesangat..haha^_^

abang baker said...

bidadari nyibok jer.. tak kisah pun..sky pun suka gak chat kat sana

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...