iklan

April 15, 2011

Member Sebulu

Best kot gua selalo dapat cuti hari rabu, hari di mana gua dapat beli tiket wayang dengan half price.. pastu hari gua dapat rilek dengan member comolot gua.. Pagi cam biasa rutin mengemas rumah, menyapu sampah, mop lantai bagai, sidai baju gaya ibu mithali dah pun.. So masa nak berjimb-jimba jer lah.. So port yang biasa gua lepak adalah di Alamanda, dah situ jer dekat dengan panggung wayang.. 1st sampai teros gua hadap nasi, mana tak nya perut dah kebulor tayah cakap lah, berzapin dangdut dah.. Makan lah gua nasi campur berlauk kan sotong, ayam, wedges, tempe, papadom, butter prawn.. so agak kenyang lah jugak.. air lak minum lasy laici. (eh betol ker eja)

Pastu call member gua scott ajak tengok wayang.. Gua baru je kenal beberapa dekad minggu yg lalu.. Agak peramah dan suka bahan orang, memang satu team lah kalo lepak dengan dia.. So gua pom usha la tiket wayang, citer tajuk nak best jer (DILARANG MASUK) tapi bila dah layan, babik betol cam gampang pon ada..rasa nak cabut jer awal2..plot dia berterabur, jalan cerita dia agak merapu, pelakon plak dah macam kayu, jenis 100% hafal skrip jer.. felling nak di sampaikan takder.. pelakon pun 4 orang jer, besa lah filem bajet.. effeck dengan sound dia agak tak menjadi, moral off the stories yg agak membabibutakan perasaan gua  dengan berendingkan (jangan menderma organ secara haram) agak tak lojik juga, 

Kalo rasa duit banyak tatau nak wat ape, jom tengok movie ni, kasi derma biar cecah 6 juta.

Lepas selesai tengok citer yang ntah paper ni, gua pom ajak member pegi makan-makan. so acara makan bermula lagi, dia oder nasi goreng paprik dengan air tembikai laici, gua lak bajet matsalleh so oder jer nasi goreng America U.S.A... dengan air tembikai laici.. pastu dessert lak makan manggo hill with ice cream, agak heaven gak la anak tekak gua ni.. 

Pastu Lepak-lepak dengan member yang bleh di katakan agak sebulu gak, si muaz bukan mawas yer eja bebetol okay.. heaven gak budak ni. open dan leh trima member dia seadanya, and pandai bergaul dengan orang, takde lak nak perangai hangin cam member gua yg kat UM dedulu suatu ketiak ketika dulu.. so tengs alot pada korang yang buat gua happy semalam, jangan risau gua takan backstabber member yang gua sayang.. 

kalo dah ensem kan, dengan troli pom nampak kackhak bergaya yer dak..?

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...