iklan

April 3, 2011

Rezeki Makan Bertambah Tambah

Huhoi.... semestinye kerang semer ternanti-nanti khen gua hapdet entry lagi... nak menghapdet cemana kejadahnya kan, si berokbanned buat hal lak.. majok bila konek asik nak terminate jer.. suap kelapa tulut kepala lutot saiz 8 baru nak tahu.. henggat tak hangin ke gua bila nak konek asik nak terminate.. ok siyesly dah kelaut dari tajuk yg cam gojes kerang semer nak baca kan....!

KFC | Dinner Plate

Dah tengok gambar kan...? tayah nak kecor-kecor bagai.. gua da telan masok perot dah.. tadi as usual sebagai kastermer yang berpendidikan lagi menjaga tatasusila dan tanak memalukan diri sendrik gua masok kepsi dengan muka kerek giler bajet ensem pandang seterik pada ahkak kashier.. sambil angkat jari telunjuk cakap can i make an oder now...? gimme one snake pelate snack Plate + cises cheese wedges XTRA CHEESE + sunday es kerim. 

Ahkak kashier pelawa gua terai new resipi dia Egg tart pekebenda.. Gua dengan wajah yang menampakkan  kekachakan berkata, ermm, mebey next time i'll try.. tengs bitch..!! bukan tadak duet hokay.. sebab gua baru jer beli set Big Apple Donat nak nak buat stock makan dalam punggung Panggung wayang jap gi... dah dapat haper yang di oder, gua cari meja, gua letak tray, gua jalan basuh tangan, gua amik sauce plate, gua tekan thai sauce, gua capai seteraw, gua jalan kemeja, gua dudok gua makan, masuk tangan lam poket amik enset pura-pura check email pakai wifi FREE "gua jerit demm..demm.. fasha sendad tak reply twiter gua"

Buat muka kool. sambung makan.. tetibe member comolot datang tepuk belakan gua sambil jerit "ko makan sorang jer" nak je jawab tak lah makan berdua.. di sebabkan tanak SPOILE kan mood ni, gua senyum sambil pelawa dia duduk..nak jer gua sudu-sudu kepala hotak dia.. Dia keja kepsi Alamanda lalalala... tetibe dia bangun pegi depan kashier amik plate num 16 letak kat meja gua.. pastu siap cakap jap gi ada orang datang bawak somting sepesel... Rupanya dia bagi egg tart 4 pieces.. kejadah gua habis nak makan sorang dengan set dinner plate lagi, dengan sundae lagi, dengan cheese wedges lagi, dengan egg tart lagi.. oleh tanak menghampakan niat baik member comolot, gua amik, masok mulot, gua kunyah pelan-pelan sambil hirup air pepsi.. gua telan.. sedap kot.. rezeki kan. kalo beli 4 pieces dah RM4.. dah siap makan member comolot bagi gua cupon, tambah sehengget dapat dua ketul ayam or zinger beger.. dia bagi gua lapanbelas kupon, jenuh la hari-hari makan kepsi.. nati chomel perut saya..huhoi....

Egg Tart | Sundae

Ni la ke rupa dia, Nak snap banyak, dah termasok perut satu jer yang tinggal.. dah masok tekak heaven giler rasa dia, memang tukar lah dengan cempedak goreng.. komperm kalo mak mertua gua lalo gua tak pandang dah... xaxaxaxaxaxaxaaa...  sembang, gelak, bagai sepam dua, gua mintak izin lah nak balik.. Acselly bukan nak balik sangat nak gi tengok wayang sebenarnya.. nak sambung mentekedarah big Apple lak.. 

Nak gua detailkan nama makanan ni ke..?

Ok lah.. makan sudah, wayang sudah, perut dah happy tahap heaven balik rumah... sebelom balik gua singgah ke kedai Roti Boy... agak-agak la kan.. buat ape...? mesti la beli roti nak makan diseperjalanan pulang..kemain makan roti atas bus.. member sebelah dah dok hinsss...hinsss...nasib lelaki.. kalo makwe-makwe dah gua pelawa sekali.. GUA suap.. nak ke....?..?..?..?

Roti Boy

mentekedarah = MAKAN
konek = CONNECTION
kejadah = HARAMJADAH
hinsss = MENGHIDU
makwe = PEREMPUAN CHANTEX

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...