iklan

August 19, 2011

Taip Delete, Taip Delete

Bangun pagi-pagi morning
pesen kemain gigih nak menaip entry
set alarm kupul pukul 9am
tengok alarm melalak-lalak dekat pukul 11am
haish.... tadi pesen mamai ke ape kunci alarm


Bangun gua dengan gigih
bukak lappy
nak hapdate entry
acu tulis delete
acu tulis delete
felling cam ada tenggiling dalam kepala ngah pusing-pusing
terus terlupa nak taip apa
tu la kalo terbanyak makan semut


Tetibe member comolot text gua
"woi arini bukak poser makan ape"
pesen nak kena lahar budak ni
pesen panggil gua hooi..hooi..
gua reply dengan jawapan paling halus
nah amik kau 
jawapan gua = @

Dia tanya ape tu..?
gua jawab
ni la simbol = @ tenggiling lapar


Gua syak mesti dia da bunuh diri
terjun dari tingkat 4 KLCC
arini gua nak menabung lah
besok nak beli harakah
komperm punye cerita dia masok harakah muka depan.

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...