iklan

August 7, 2011

Kisah Si Sahabat

Hye..

Selamat berpuasa weh sumer..

Arini dapat text dari member gua, konon la kan suh gua carikan enset buat beliau.. Katanya nak yang cecanggih, bleh 3G bagai ape sumer. So gua text member gua yang jual enset di sesuatu tempat di mesia ni. Mintak price list untok Blackberry,  ye la tadi konon cakap nak yang changgih manggis..

1 - Wafi dengan rela hati sent update price list tok blackberry dekat gua, Gua dengan perasaan bangga nak tolong member fowed la meset wafi dekat si sipulan tu..

2 - Dah dapat meset gua, tetibe dia diam tak berkokok.. Gua syak mesti dia tengah sembahyang asar ni.. so gua menunggu jer la bak kera hilang anak..

3 - Gua text dia lagi, cemana nak beli ke tak..? Selang setengah jam dia reply, "bulan ni aku kena repair keta, banyak pakai duit, tapi aku jadi nak beli, mebey seminggu dua lagi"

4 - Hokay la kan, atlease ko survey price list dedulu, takde la sesangat nak membeli membabi rabun..

5- Paling best ko suh gua review setiap enset blackberry tu, gua dengan niat yang ikhlas gigih la menggoogle untok kau.. kemain ni nak jadi kawan mithali..

6 - Lepas tu bleh kau cakap tak jadi nak beli, pastu cakap sumer blackberry yang aku review tu enset bodoh..

Ni petikan dari meset yang dia hantar.
"aku rasa enset bb tu yang paling bodoh penah aku tahu, kawan aku pakai langsung takleh pakai wifi, bla da jdi cmtoe, aku nampak cam bodo jek fon uh..!!"

7 - len kali kalo tanak beli tayah la dok menggila meset gua sana sini suh review bagai, nak hapdate price list sgala, kalo tanak beli tayah bising-bising.. gua bukan berkira nak tolong, tapi kalo harapan kita di label bodoh oleh member, cam sentap sekejap dowh..

Ok kena berperangsangka baik.  "member tu saje nak bergurau bulan puasa"

Petang ni gi kedai sony nak jumpe wafi, nak book blackberry curve 3G 9300.


No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...