iklan

August 20, 2011

Gua Jumpe Enset Sony Dalam Toilet

Tadi lepas makan perut ni gila meroyan nak masok tandas
memula gua masok pintu num 2
air dia memancut selow-selow
so gua decide tukar tandas yang air dia memancut laju
baru best felling nak berak ye dak..?

Masa tengah baik parking dalam toilet
tetibe ada satu benda halus berdering
ingatkan blackberry gua berdering
ghuper-ghuper nye sebuah enset sony W910i
pesen baru beli 2 hari
tinted pun baik lagi

Dalam hati setan berbisik
ko amik jer, nanti jual
ko takde duit sekarang
kalo jual mahu laku rm500 paling bodoh

Malaikat cuba menepis godaan itu
hahah pesen banyak tengok katun gua ni..
tapi dalam hati kecik ni
takde la gua niat nak rembat pun
niat nak kasi balik jer agar budak tu happy

Gua godek-godek sket enset dia
cari num yang last dia contet
gua call num tu, bagi tau
gua jumpe enset tu cicir dalam toilet
tak sampai limaminit dia datang


Gua dengan nada SUPERHERO
nah budak enset ko.. (sambil idong kembang-kembang)
Gua tegok happy giler budak tu.
masa tu jugak tuhan lapangkan hati gua dari segala masalah
setiap kali kita tolong orang
tanpa meminta sedikit pun balasan
tuhan akan janjikan kita dengan kemanisan senyuman..

nah budak enset ko... len kali jangan letak merata-rata, sebab bukan semua orang yang jumpe akan bagi balik, dan gua pun bukan nak riak tolong orang. just nak share benda baik yang pernah kita lakukan.. Tak salah kan...?

3 comments :

Jejaka Terhangat said...

perghh...baik btol ko skyboy..kalo aku pon pikir 100 kali nak pulangkan balik ke tak. kehkeh..tp apa pon, kalo kita ambik brg org, mesti hati tak senang..better pulangkan je kat owner dia. tak gitu..

abang baker said...

JT.. jangan la puji bro. gua tolong atas dasar sifat berperikemanusiaan je.. kalau fikir nak duit je. baik gua cabut sim rembat terus..

acikbuCUk... said...

seyes lau gua jumpa...awal2 lagi gua dah rembat..hik3...jahil x???????????????????

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...