iklan

August 25, 2011

Awak Rasa Awak Hawt...?

Kejadian : tengahari
Lokasi : stesen bus

humanghaih.......
gigih jer jari jemari nak menaip
dalam hati sedikit sentap
ada minah bajet hawt
duduk tepi gua
sambil ketip-ketip enset

Gua terpandang dia skali je
gua seluk poket ambik enset
gua SMS my mummy
dalam pada dok SMS
gua gelak-gelak sebab text mummy anta sangat lawak


Budak pompuan tu pandang gua kerek
gua wat dunno je
gua gelak-gelak lagi
sebab mummy anto mesej sangat LUCU
dalam timeline yang sama
dia bangun dan sound gua baik punye


tetibe dia cakap
"yang kau sengih-sengih kenapa"
"nak menyindir aku ke....?"
 Pompuan cenggini memang sepisis tadak hadat
gua dah la ta besalah

Hakak ni nak sound salah orang kot
gua dengan bangga bagun
"Yang kau nak sentap kenapa...?"
"semalam tak dapat kote ke...?"
Gua nak mesej gelak-gelak ke
nak guling-guling cam tenggiling ke
tayah la amik port hal orang
jaga tepi skirt kau sudah
nah kau gitu gua sound dia depan khalayak ramai


Untung lah kau tadi 
nasib baik gua tak siku-siku jer
buah pinggang sebelah kanan dia

orang keliling dah tengok dia lain macam
gua syak pompuan ni mentel kot
lantas gua bangun dok jauh-jauh
mana la tahu tetibe dia buat gila
bagun selak kain depan gua
nak tayang spender pepel.

Lari wei lari 

2 comments :

no_answer said...

okay lagy kalau pakai spender .
kalau tak ..
hahaha .

jap jap , pompuan tuh lawa takk ?? hahaha

=o) said...

kalo tak aku lari dah..
siyes tak lawa pun

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...