iklan

May 8, 2011

Hadiah Birthday Yang Paling Rare

hye all, just call me sky..

Dear Bloggy :-

Birthday gua tahun ni siyesly Tak dapat prezent pun dari sesape even dari orang yang terchenta (bukan da break ke..?) tetiap tahun paling kurang pun dapat la barang seketol dua. Tahun ni langsung takder.. Tapi gua dapat hadiah yang paling RARE item dan tak semua orang mampo memilikinya.. Gua dapat mummy gua yang terchenta yang selalo call gua memalam dan drop me some advice.. MUMMY gua takder ganti, bagi gua mummy adalah hadiah paling rare dan takder nilai harganya kat dunia ni.
Pic tyme raya tahon Lepas

Gua juga nak ucapkan selamat hari ibu Buat mummy yang terchenta Puan Norizan Kerana telah melairkan dan membesarkan gua menjadi manusia walau gua selalo menjadi anak yang derhaka, selalo lawan cakap mummy, Selalo takmao ikot cakap mummy, akan tetapi mummy lah tempat gua mengadu kasih. putus chenta ke, gadoh dengan member ke, mymmy lah yang sudi tadah telinga dan bagi nasihat.. Hari-hari memang tak penah miss gua akan call dia walaupun hanya 10min. (sebenarnya 1jam jugak) 

Lagi hadiah yang paling bernilai gua dapat masa birthday gua adalah member-member sebulu. Sumpah bagi gua kawan adalah segalanya, tempat gua share story. Share makan minum, hapy sedih segala bagai ntah.. Gua syukur sebab di kurniakan member yang giler heaven best.. umur, pangkat, harta, bagi gua tak penting. yang penting dia giler best untuk dijadikan kawan, dont backstabber, jujur, dan tak menipu gua. yang paling terpenting tak mengambil kesempatan atas kebaikan orang. Dude thanx for being such a nice buddy for me..!
Scott | Jambu

Aremean Josh Olswen | Kazen gua paling baik

korang bagi gua adalah manusia yang terbaik penah gua kenal selama seperjalanan idop ni.. Walau kita gadoh, bermasam muka, berselisih paham, berbulu, maki hamun, (tak urban lah tak gadoh yer dak..?) korang tetap terbaik pada gua.. kang gua puji2 dua eko ni kembang tak mandi lak..kih kih kih... Pape hal thanx jadi sebahagian dari hadiah bufday gua..

Aremean mana adiah gua...?

Dan pada semua yang wish Happy birthday pada gua
TQ..TQ..korang jugak sebahagian dari hadiah Birthday gua..


5 comments :

naqiah said...

kawan susah senang, susah nak cari.. tp kalau iz ada sorg dua memang bagus.. kak naqiah pon ada sorg dua gak.. always be there 4 me.. hapy mother's day 2 your mum...

Dzu Aamal said...

nak hadiah tak?? :idea

:nah hadiah paling bagus kot setakat niey XD haha!

abang baker said...

tengs cik ladoes

AyeeHerssey said...

singgah jap . .ehehe . .ermm, kwan tyme senang mmg ar byk, . .tyme kterr susah mmg sush nak cri . ok la kutt, ada kwn sorang 2 pun , .dri xderr kn . nway same here .

Fatimah said...

ur eyes tu mmg kelabu ek? sbb nama pun english, i'm wondering kut2 la ade kacukan

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...