iklan

January 28, 2011

i touch the pig with my bare hand

1- Wohohohoo... gua da terpegang babi... cam siyal jer.. Excelly gua ke salah satu butiQ di malaysia. So secara tak sengaja gua da terpegang selai kasot yg di perbuat dari kulit babi... hahaha siyes cam gampang.. da la gua tatau kasut tu di perbuat dari kulit babi.. then gua pom tak perasan yg dia da mention Pig Skin Shine dekat tag kasot tue. Lepas gua da pegang da cium2 segala bagai baru operator tu cakap ni pig skin..
2- Gua da cuak, gua balik ostel gua citer kat roomate gua.. nama roomate gua Bukhari tapi gua panggil dia Puaka.. sebab mulot dia mmg cam puaka. siyes lahanat. mula-mula dia cakap tape kot sebab gua bukan sengaja nak sentoh menatang toh.. pastu lepas di sah kan oleh bapak beliau juga selaku ahli masjid mengatakan yg gua kena samak gak walaupom gua tak sengaja.. melainkan gua tatau yg kasot tu dari kulit babi..
3- So da alang-alang terpegang kena la samak. tp dah la dalam hostel, pastu tengah2 bandar mana la nak cari tanah pusu nak  menyamak. giler la.. da macam jakun dah aku dua ekor sama si puaka.  last kami jumpe pasu bunga, dalam pasu bunga tu ada tanah. tetibe puaka memberikan idea yg agak bernas tp cam celaka je statemen dia.. ciss.. da la gua tau bunga kat sini makcik radicare letak baja taik kambeng.. cam siyot la gua nak kena pegang SHIT plak.

4- So gua amik keputusan untuk membatalkan niat murni gua nak menyamak kan diri ngan tanah taik kambeng tersebot. Then gua teringat yg ostel budak pompuan ada taman. dalam taman tersebot ada tanah. tp malam2 buta pukol duabelas kekdahnya pak guard da lock pagar.. so gua ngan puaka amik keputusan nak memanjat jer pagar tersebot.. sebab taman tersebot tepi pagar je kot. tengah gua stim memanjat tetibe gua di kejotkan dengan suara sumbang. "hoi giler ape ko beromen kat bawah malam2 buta ni weh." Siyal class mate aku rupanya.da la melalak dari tingkat 5 mmg kejadah nak kena lastik biji kelentik segala bagai ni.. hahaha (ai carot dia)
5- Ok lepas gua da dapat ape yg gua nak, bermulalah sesi menyamak. di mulakan dengan 1x air tanak dan 6x air bersih @ puteh.. ok gua da dapat bernafas lega skunk. lepas da satu bala. Start dari hari tu puaka tak habis dok carot2 gua ngan nama budak samak. sebab nak balas dendam gua panggil dia nama puaka. hahaha.. ada gua kesah. Samak tak samak LU tetap PUAKA di mata gua Bukhari.. so pasni kalo nak beli kasot Yu oll jangan lupe lak tngok detail skali.. takot ada 3 titik kang tak ke nanya..

1 comment :

King Of Single said...

puaka..cam nick bdak sini gak...
haha titik 3 cam triangle tu...slalu gak hampir tepegang...naseb laa tak.

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...