iklan

January 23, 2011

Prosperity - i'm lovin' it! McDonald's®

1-Jom weh makan beger, rasanya lama betol aku tak menelan menda alah ni.. mana tak nyer setahon sekali jer.dem..dem..dem.. CNY baru la mekdi wat keluar menda alah ni.. time cenggini la ako akan kuar ngan member comolot untuk menikmati kelazatan beger blackpaper neh. tak cukop dengan tue siap tambah lagik  extra blackpaper. felling cam nak berak nati rasa terkemot-kemot celah bontot sebab pedas.. har har har..


2- Nak makan. tp malas nak keluar. nak delivery kang takot ta jumpe rumah.. hahaha.. gua nak sagest pd sumer stap2 mekdonal supaya pakai GPS supaya ta sesat... wakakakaa.. penah dulu gua delivery masa gua ngah study2 time memuda remaja gitew sampai sejam baru sampai. kejadahnya, dah la mekdonal paling dekat hanyalah secoet dari hostel gua. saje je kan nak wat gua terbakar. ingat nak bakar jer telor budak yg wat delivery tu yue..
3- Beger prosperity ni banyak meninggal kan kenangan manis lam idop gua. Gua drive thru dengan dik lala sambil berjimba-jimba lam keta. gigih kuar dengan aleaya alexis tengah malam buta cari beger pastu sejam pusing2 carik parking tak jumpe, lepaking dengan aremirol sambil on9 dengan mc'd WIFI and bergosip sampai 4jam. paling tak lupa lepak ngan Asilah sebab dia mmg giler blackpaper.


4- Time cenggini la gua perlukan member-member comolot gua. sebab dengan dorang jer gua rasa selesa, sebab they all ta penah skali pom wat gua sentap.sebab tu gua sayang derang sumer. i LOVE yu'oll so much tau. tp nak pesan jangan la selalo amalkan makanan ringan neh.. tabaek tok kesihatam tau. dah jadik lemak tepu kang payah lak..gigih la yu'oll bersenam yer dok..?
5- Alahai tetibe jer perot ni meroyan segalai bagai nak makan..sabar lah woi..jap  gi kita makan akay...!!

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...