iklan

January 1, 2011

HAPPY NUYER everyone

Nuyer tahon ni dok umah jer. sebab skandel gua ta jadik nak kuar sebab ada urusan family kat cheras. dem..dem.. gua da mandi siap2 dah. pakai wangi2 tunggu lu depan tangga. tetibe lak dapat meset ta jadik kuar. cam nak lastik jer bijik mata lu. TAU. ok lah forget about her. coz gua banyak menda lagik nak buat dari gegeh tunggu pompuan tue. so gua menghabiskan masa nak ceeb nuyer at bilik jer. tetiber felling cam chelaka sebab berokbanned gua taleh nak konek. So malam ni gua wat la aktiviti tak bermoral dengan menghack Wifi umah sebelah.. so boleh la pakai. tp agak selow la. cam sipot babi loading.. siyes. ingatkan kalo dapat wifi free neh dapat la gua mengdownload movie untuk hidangan mata gua tatkala cuti2 nuyer ni. cis tadapat lah. tengok jam dah pukul 3.45 pagi.  nak tidow wey... mata gua da cam haramjadah dah ni.

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...