iklan

January 19, 2011

cari rakan lama.

kejadahnya nak cari rakan lama dengan FB pastu ajak wat majlis alumni. huhuhu kering anak tekak ako nak wat cenggitu. gua la kan kalo kengkawan lama dedulu baik cam malaikat nak gak gua ajak dorang wat reunion, gua siap sapot lagik kowang sumer. Tp memandangkan old skoll frend cam lahar malas lah nak ikot. tp ada gak segelintir fwen2 yg agak baik siap leh comolot-comolot lg.tp ta banyak la. tayah kot gua nak mention sape kah dia. Ok satu lagi gua memang tak approve member2 yg tak sebulu. so tayah la kowang gegeh nak request gua kat FB banyak kali.

mesti pikir gua ni perangai ta senonoh kan tanak maaf kan perkara lama..bukan gua tanak kawan ngan korang. tp korang tue kalo jumpo gua kat bus stop ke, stesen LRT ke ada nak tegor..? bajet bagos dapat masok politeknik jer pom. ingat gua lahap. Bg gua tak perlu kot org lain mengidam mangga gua yg nak kena jolok buah tu.

Lagi pom ramai da berjaya kowang jumpe member yg tak berjaya at tepi jalan ke, pasar malam ke kowang ta tegor. hahahaaaa. cam tu nama kawan..? bulsit lah... gua lebih rela tegor kerbau tepi jalan lah.penah dulu gua letak pic half naked kat Friendster kecoh satu sekolah. dem..dem..dem.. bukan gua bogel pom.. BODOH. pic tepi waterfall kot..

dah tengah malam buta da ni.. gua na tido dulu lah yer

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...