iklan

January 19, 2011

jalan-jalan cari makan perut lapar

Hello sumer. mesti ada sesetengah reader dah menggigil-gigil coz tadapat na baca hasil tulisan gua kan.. koh koh koh.. rasanya da 3minggu gua ta hapdae belog. memandangkan berokbanned wat hal, asik konektion terminate jer. kejadahnya. Gua bawar pakai duit lah woi..
2- Huhuhu tetibe beremosi seketika. ekcelly gua nak ceritakan ada satu kedai makan ni sangat la sedap, tp tader la sedap sampai menjilat ibu kaki. sedap lite-lite sudeh. Malam tu gua pegi dengan 2 org member comolot gua A.K.A roomate terchenta. Pusing punya pusing akhirnya destinasi pilihan adalah gerai nasi ayam Hainan Pak Ya. Tp gerai ni ada gak tomyam dan goreng2.
3- Perot tayah citer la da meroyan gila babik da mintak makan, So tanpa banyak cerita gua oder nasi goreng U.S.A dengan laicikang. 2 org lagik tue oder sup tulang + nasik puteh + kangkong goreng belachan. sekor lg oder maggi sup + manggo juice. So kami makan la dengan penuh sopan santun serta adat resam.

4- Setelah kekenyangan gua pom balik lah kebilik. teringin nak makan lagik kat sana. coz nak jumpe kakak pelayan yg cun giler tahap mega. siap cakap lagik mata gua shine-shine cam makan pati berry cam dak dafi tue..(yuck what a jerk dafi eeewwwwuww..) besok gua makan tempat len gua hapdate akay..

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...