iklan

January 20, 2011

makan dan makan

Arini gua makan lagik at tempat biasa, tempat di mana ada awek2 pelayan yg chantek2 lagi puteh gebu. motip nak usha tetek dia jer.. ha ha ha ha.. Td pegy dengan penuh perasaan nak jumpe dia, skali datang waiter laki la plak. spoiled mo0d nak ngorat. Tp alang-alang da datang gua oder sup tulang gear box + telor dadar + nasik puteh + laicikang.. ekcelly da lama ngidam nak mam gearbox kat situ sebab derang cakap sedap. For me ok la. rasa dia sampai la kat anak tekak. kalo soup memang taleh lawan yg mummy gua buat lah. memang mabeles tahap rancit.
2- Td gua pegy sesorang jer di sebabkan member comolot da kuar pepagi morning lagi entah kemana. malas lak nak tanya pekerjaan org, kan label bizi body lak.Yg tahu derang balik bilik bawak paper bag Armani Xchange (AlX) xoxoxoxoxo.. berbalik pada makanan tadi sedang gua dok menunggu makanan sampai ada lak 2 orang perempuan chantek parking baik punyer depan gua. Amoi licin bai. Pakai skirt pepel paras lutut baju spaghetty tali halus berkasut pep toe.. tetibe gua stim tengok. tak jadik nak makan. terus kenyang.
3- Ta sempat lak nak snap2 pic derang. skali tengah usha-usha kakak pelayan lawa yg gua nak jumpe tue tegor (omboi tngok ape tue..? chantek ke..?) hahaha  terkejot dugong gua. nasib bek tader lemah jantung. sambil tu akak pelayan tu senyum dengan memegang laicikang yg gua oder. "aik sorang je ker awak..? mana kawan lain...?" (entah.. mati kot.. hahaha)
4- Giler la banyak kolestrol gua kena buang lepas ni. Konon la nak diet sumer yg masok perot adalah kolestrol. Gua adalah gemok. Sebab romate slalo panggil gua gemok.. dem..dem..dem.. nati lu org yg gemok baru padan muka. Lepas ni gamaknya ada chan tak gua nak ganti kan maria tengku sabri tue.. gua nak wat program jalan-jalan tambah lemak. "sehari sekio lemak..lama-lama jadik bunchet" ok tak..?
5- Gua tetibe felling nak makan secret recipe lak. Tp cik kekasih tanak temankan. slalo bizi ngan assignment memanjang. Pasni birthday cik kekasih kat mana la gua nak bawak dia. ada cadangan tak..? kalo sebelom ni gua ajak dia seperise-seperise kat taman jer. pasni mebey kat dalam toilet kot. ha ha ha ha.. Pada cik kekasih sila lah berikan gua masa tok bersama-sama walaopom sehari. or kita stop sampai sini. keh keh keh..

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...