iklan

January 16, 2011

Blog Terbengkalai

Gua rasa dah beberapa mingggu dah gua ta hapdate blog. kalao hapdate pom bukan ada reader pom. wat sakit jari jemari jer nak menaip. neway malam ni terasa rajin lak ako nak menaip. tapi tader story lak, idop pom cam biasa je 2,3 hari ni notin amaizing lah katakan. Cik kekasih pom da agak jarang nak call or sms gua mebey dia bz kot, banyak assignment na buat,
2- Gua da miss 2 sale.. sale Xmas dan sale Y.E.S.. menci3x tp harap sale CNY ni gua dapat sho0ping cam besa2. tiket tok balik cuti CNY ni da stanby, baju2 jer ta beli lg felling cam gua jer nak beraya khen...! Pasni gua kena gigih menyelongkar sgala buku-buku lama carik address kawan2 cina gua. sebab tiap2 tahun gua slalo wish kat dorang.
3- At CNY ni member gua pom sibok nak adakan reunion tp gua felling cam malas nak pegi. sebab kena hadap muka2 poyo langsi classmate gua dedulu. yg bajet Educated tahap dewa.yg kalo bercakap mengalahkan Presiden-presiden America. Tp tatau lah kalo dorang da berubah, tak lupe gak pada member-member buli gua dedulu. Dizol, Essey Dollah, Pokwan Suhaimi & P-G ombak.
4-At CNY ni kazen gua kawen, so gua ada dua tempat kena pegi in the same time. Tp gua rasa nak ke majlis kawen kot. nak hamek berkat kawen dorang. har har har..

5 comments :

Annisa said...

hei classmates, I read your blog okay.. whoa, sha CNY ni buat biskut banyak banyak T__T take care jai ^__^

Annisa said...

hei classmates, I read your blog okay.. whoa, sha CNY ni buat biskut banyak banyak T__T take care jai ^__^

abang baker said...

thanx sha.. jai ingat kan takder reader. ramai yg jadik silent reader jer

Unknown said...

aku jd new reader ko.. :)

abang baker said...

thanx HS... jangan lupe follow

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...