iklan

January 27, 2011

S.E.P.I

1- Gua lagik sekali di mainkan oleh seorang insan yang bergelar perempuan. Kenapa insan sepeti beliau perlu wujud di dunia yang entah apa-apa ni..? Hari ini mo0d gua tetibe spoiled. Td masa lunch simpan ayam nak makan. Lepas dapat meset dari member baik dia, gua jadik sakit hati.
2- Perut gua lapar, jadi gua makan jugak, gua makan sesorang jer dekat tepi tingkap.! tp kenapa nasi gua rasa masin, Gua hairan. gua sentuh pipi terasa basah.! kenapakah..? Gua cuba menahan sakit hati ni. namun gua hanya insan biasa yang mempunyai hati senipis kertas tisu. Mudah terkoyak pabila basah.
3- Gua kenal dia dah lama 7 tahun kami couple. cerai gadoh-cerai gadoh dah pekara biasa. Tapi kali ni berbeza gua dapat tahu dia pernah bercomolot dengan sekor jantan class dia. tp kesahihan gua tanak peduli. masakan pokok bergoyang kalo takder angin yang goncang.
4- Lu buat gua cam sampah.. siyes macam SHIT tau. Gua ni bagi Lu hanyalah seperti gumpalan kertas-kertas tisu yg tugasnya hanyalah mengelap benda-benda kotor. Dulu 1st kenal lu baik sangat. siyes baik. senyuman sentiasa terukir di bibir. namun sekarang. semua dah berubah. kadang gua tanya sampai 3,4 kali baru jawab. sakit hati tau ak..?
5- Atau mungkin semuanya berpunca dari gua. dari perangai gua. Kadang Gua tak perasan yg gua da sakitkan hati org. walaupom gua takde wat salah.MUNGKIN. cara gua wat lu rimas, gua gurau tak kena tempat. gua juga manusia, seperti anda yg punya perasaan, gua tak mungkin mampo nak puaskan ati sumer orang. sebab diri gua ni takder ape-ape.Gua juga tak pandai nak lepak lama-lama sebab takder topic nak di bualkan. paling tidak gua godek enset, meset sape2.
6- Mungkin ni kali terakhir gua terima lu dalam idop gua.Lepas ni tayah lagi kapel-kapel dengan gua.. sebab gua da ludah lu jauh-jauh. Pic lu satu album gua da delete.gua sayang hubungan kita. tp gua rasa anda lebih bahagia dengan si dia. Bia lah gua bahagia dengan idop gua sekarang. "NO WOMAN NO CRY"


1 comment :

King Of Single said...

emm sakitnye cinta.
lame tu 7 tahun...

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...