iklan

January 19, 2011

Thanx pada sape yg sudi Follow blog Usang ni.

1st gua nak ucap kan million of thanx coz sudi nak follow blog yg ta seberapa ni. ekcelly gua ni takder la nak hapdate blog 4,5,6 nkali sehari. paling tak 1 post sminggu. gua ni takder idea. gua tak kretip cam sesetengah bloger len. tp ni la cara gua berblogging.

blog gua diam ta diam da cecah usia setahun lebih dah. tp baru 62 follower. gua pom ta paksa org follow. sape yg tau menilai gua. dia follow lah. nak kata dapat info memang kelaut lah. kejadah info dalam blog gua. Gua juga suka tulis entry tergantung-gantung. rasa malas tulis gua stop jer. pastu gua post kan. kalo rajin gua sambung balik..

ok lah. thanx again pada sesaper yg follow gua.

2 comments :

Anonymous said...

blog usang??xde lah blog sgt seronok dibaca..dapat released tension..

abang baker said...

haha.. yer ke dapat release tension..?

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...