iklan

January 22, 2011

Sale Raya Cina

1- Mummy gua siap pesan kalo nak balik belikan dia henbag.. felling mithali gitew gua.. opkos gua mmg anak mithali pom.. wakakaka.. Memandangkan sale CNY ni da bersepah so gua gigihkan diri mengusha tempat2 best yg mana ada jual product yg sedemekian rupa..Gua malas nak pegy jalan TAR sure ta elok kan barang2 dia. tp gak ada segelintir barang2 yg murah tp gua malas la nak bersesak sesak semata-mata nak dapatkan henbag. nati gua nak merayap ke sogo lah cari barang-barang murah.
2- CNY ni gak banyak menda gua nak kena buat, gi makan majlis kawen la, wat BBQ party la, ada reunion lah, teman cik kekasih sho0ping lah, malas betol nak wat xtvt soSIAL neh. Pekejadahnya gua. Tp gua ta sabar nak balik jumpe member comolot gua, nak berprosperety dengan dia.Sabar erk sayang.
Time gua posing, time ni jugak lah makcik sebelah tu nak posing maut skali.

3- Tiket nak balik raya gua da beli. baju2 jer lah gua tak beli lagi. giler kan cam gua jer nak beraya. Exselly gua da rindu my mummy tahap mega dah.. hitung-hitung da beberapa bulan dah gua ta balik jengok mummy. si michael kuceng gua tu ntah ilang jejak tanpa di kesan. tatau sama ada idop ke mati.Harap2 dia tau la jalan balik umah gua. rindoo weh kalo tader kucing ni.. nak bela ayam berak taik merata2..nak bela hanjeng haram, nak bela arnab tak tahan nak bg makan. mengunyah jer menatang tue. nak bela kura-kura tak berbulu. sebab gua sangat suka furry animal. nak bela hamster tak tahan bau kencing dia. best bela kuceng gak tak berak merata, makan tak yah suroh.
4- Pada amerol ameer, shahrain kun, asilah, dik lala, aleaya alexis sabar yer nati gua balik kita buleh bercomolot lagi..

2 comments :

King Of Single said...

oh yaaa! still ingat awk..

kdag2 bace gak..tp xsmpat nk komen.huhu


happy blogging~

adehh ni cam awk je nk raye pe kess

abang baker said...

hehehe... felling jer nak beraya.. kan satu mesia katakan

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...