iklan

December 26, 2010

Da Berpeket-Peket Obat Gua Telan

1. Masok ni da 4 paket da obat gua telan. Dari Panadol, Postant, pinglot dan ramai lagik. tak sembuh2 gak.. skang ni da setat batol la plak.. So gua kena amik obat batok lak... dem dem dem...
Ni hah Ole-ole dari Klinik Azhar
2. Besop gua da nekad nak gi injecx. sebab mummy gua da suwoh sambil membebel dalam tepon tanpa henti ibarat kelajuan broadband 950Mbps. Mummy dah suwoh gua amik injection antibiotic, doses paling kuat. sebab gua dari kecik mmg tak biasa ubat klinik kerajaan ni. Makan sampai kembung pom effect dia tetap sama.. huhuhu.. (ingat gua berlagak ke..?) kalo gua tak pegi injecc besok mummy gua da tak bagi gua keja lagi.Baik dok umah bg makan itik serati belakang umah..(wait2 sejak bila bapak wa bela natang tue..?) kalo gua ingkar gak dia nak sumpah gua jadik tibi Sony bravia 34inci. Siyes gua takot.. kikikiki...
3. Besok gua gigih gak nak gi kerja, Nasib la this week student tak ramai sangat. Da balik keja besok gua gi la injec mengikot dalam perjanjian. Mummy sila baca entry ni. Besok sila lah bagi gua kekuatan tok bangun yer. Mengikot pesan kak liza dan abang yusz sila jangan tido lambat dan minum banyak air, yg penting stop on9 late nite for a while.haha ni wa tatau dapat ikot schedule ke tak. tak dapat  on9 sehari jer gua da menggigil-gigil cam kena pakinson. kalo stop on9 teros ntah cemana. leh kena biopola kot.. wakakaka.. 
4. Ok ni gua da nak stop on9 la nie. tapi taleh gak tido awal. Gua ada satu penyakit pelik. gua akan main game dulu sebelom tido. tak pom gua sumbat telingga ngan mp4 perdengdangkan lagu avril lavigne barang serangkap dua baru leh tido. ok STOP. gua nak tido... siyees..

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...