iklan

December 16, 2010

I Can Kill Two Bird With One Stone

1. Hebatkan kan tajuk entry gua sebenarnya gua takder idea nak tulis. memandangkan 2,3,4 hari ni gua sangat lah takder mo0d nak meng on9 kan diri gua... Lgpom sekitar minggu ni gua ta banyak kuar menjalang sana sini, di sebabkan gua nak kumpul duit nak beli PSP.. Giler gigih mengumpul,
2. Teringat tadi masa kat cafe, ada cina mualaff datang beli air dan bayar pada gua, lepas tue dia tanya 
cina- Where do u came from...?
gua-Malaysia sir (gua jawab dengan steady) 
cina-pardon..!! from malaysia...?
gua- yer sir
cina-but your eyes are blue, pan asia...?
gua-kejadahnya pan..pan..pan asia.(dalam hati berkata)
cina-senyum
gua-senyum balik.(tetibe rasa bangga..sebab tak penah2 org puji gua dowh.)

3. lepas menaip mesti rasa nak kencing.. ni mesti kes banyak minum tongkat ali ni... bila malam2 ni rasa lapar la pulok, nak melantak nestum je lah.. pastu nak tido...
Kalo Ada Fatin ni best gak maen geget-geget ni.. nyum3x

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...