iklan

December 25, 2010

Juara Finalist Idola Kecil 3

Dari awal lagi gua da syak si Haris tu akan menang. Tngok la ngan muka pastu ngan stage control dia sape pom pasti terpikat.. nak kata juri bias tak leh gak, sebab semua bagus. at the 1st gua sangka Puteri yg akan menang sebab gua minat dia. Gua suka dia sejak gua dengar dia bawak lagu tic tac toe By Ezleen. Best sangat suara dia. tapi apakan daya da takder rezeki dia nak menang. Pastu gua suka kat si Syazlin tue masa dia bawak lagu miley cyrus tu memang gempaq gileer. ok meh gua tayang wajah2 pemenang season ni..
 Juara Bintang Kecil 3
Ni lak Naib Juara dia Puteri
Ni Lak balqis Tempat Ke-3
Walaupom cemana best nye idola kecil 3 dia taleh lawan yg idola kecil 2 nye season. gempaq habis.Gua salut yg season dua. best sangat.sampai skang gua still simpan sumer video yg season 2. Sebab pe sebab ada Dayana. memang sempoi dak tue..!st gua dengar diia nyayi bawak lagu Ayat-ayat cinta memang meremang abis bulu-bulu..siiyeees. sumpah gua minat Dayana.
Ni dia Dayana Gua. Comel kan..
Ok lah gua da tak sabar nak tunggu season 4 plak.. hope much better then this season.


No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...