iklan

December 13, 2010

"Edit Foto Contest"

(klik gambar untuk ke contest)
 
 Meh gua nak tayangkan hasil master piece gambar ni gua snap at umah nenek gua kat kampong di kelantan. 
BEFORE

AFTER
OK meh gua citer gua pakai software ape.. 1st gua edit pakai edobe photoshop. pastu gua edit lagi pakai tecnic lomographi, for the final touch gua edit pakai tecnic HDR image.

ok lah malas nak bercerita panjang, coz takder mo0d nak cakap ngan orang. so pape hal sila lah komeng2. mana yg tercacat tercela. terhudoh ker. gua bukan nyer hebat sangat. gua join ni pom sekadar nak memeriahkan lagi keadaan.
gua nak tag budak nih
yg mana nama di tag tu sila lah berasa bersyukur kerana gua pilih secara pejam mata jer... wakakakaka

1 comment :

Qaseh Dalia said...

salam singgah..tq juin n gud luck

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...