iklan

December 13, 2010

jom wat banner

1. Sebenarnya gua sangat lah rasa bosan, so gua membizikan diri edit2 banner.. tader la lawa cam ezhan punyer artwork tapi untuk halwa mata ok la bg yg still beginner cam aku neh.. Kalo bleh slagi idop di kandung badan ni gua nak belajar sumer. grafik, web design, banner, header dan sebagainya gua nak belajar. tak hairanlah satu hari nanti gua bleh belajar sumer. Gua juga sedang belajar beberapa bahasa contohnya mandarin, japanese, english, indonesia (ni pom kira bahasa) gua nak jadik manusia bukan hanya tahu buat satu perkara jer. skang ni gua ngah belajar cemana nak hack web dan buat flash video. bukan kerja mudah. makan hari nak belajar. 
2. Skang ni gua dok meroyan nak beli Nikon DSLR. tapi apa kan daya duit tak ramai lah yunk.. nak kena bergadai tanah ladang segala bagai. Nak upgrade lappy Apple lagi. banyak menda sebenarnya gua nak. MOTO IDOP GUA "tak perlu berlagak kaya kalo diri tue papa kedana" ada duit gua beli.
3. Dalam masa yg sama gua juga sangatlah gila nak dapatkan PSP baru. skang ni ngah gigih kumpul duet. pastu nak carik rm250 untuk mengikuti kursus CLASS CUP CAKE FONDANT,BUTTER CREAM & GUMPASTE.. korang ingat pompuan jer ke yg mampoo buat kek. gua punya minat. gua punya suka lah

ok lah gua nak kencing ni... terkemut-kemut lak


No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...