iklan

December 23, 2010

Tetibe jer gua demam, ada sape2 nak peluk gua tak..?

1. Ntah tetibe jer gua felling tak sedap badan 2,3 hari ni, pastu mo0d pom tetibe jer kelaut. ni pom merangkak gak hapdate blog. gegeh kan...!! masok arini da 2 hari gua tak ke caffe. rindoo lak ngan makcik2 cleaner kat sana.. ha ha ha.. td gua lapar,ikot kan memang da tanak bangun turun bawah beli makan, tp da perot dok meroyan rentak dangdut mintak makan so terpaksa la gua gigih turun tangga dari tingkat 5.
Gua beli nasi goreng jer
Ikotkan memang tak selera nak makan, tapi kena telan ubat ngan perut kenyang terpaksa la makan. satu lagik cerita best. lepas beli nasi td, gua jalan la secara slow motion gaya ala-ala orang sakit naik tangga. tanpa tengok signboard tanpa mengenalpasti peti post gua gigih panjat tangga sampai tingkat 3.then gua terasa pelik, bila masa makcik tingkat 3 letak pasu bunga, tadi masa turun takder la plak.. gua kecik kan anak mata gua gua usha dalam2 num pintu tu.. cis salah blok la giler. penat nye nak turun pastu nak panjat balik. 
3. Dengan penuh adat resam serta sopan santun gua turun tangga dengan menggunakan formula satu langkah dua, felling cam org baru lepas bersalin lah u'oll. Ada lak anty peramah tegur gua. Dik naper jalan cam org mabok jer..(nak jer gua jawab minum arak anty) tp gua terasa baik lak arini ala2 maher zain.
4. Akhirnya gua sampai gak tingkat 5 umah gua. demn da la takder liff. gua nak makan jap. telan obat. gua nak tido.

2 comments :

sya hassan said...

adoii..ad gak makcik tnye camtue.. hurmm papepon jgn lupe mkn obat.. kasi sihat2 slalu.. :)

=o) said...

btw thanx sha

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...