iklan

December 9, 2010

Tahniah Atas pertunangan kowang

Skang ni lepas sorang-sorang segala benda yang gua sayang pergi membawak diri.. latest adalah Asilah Rahman yg telah melangsungkan pertunangan dowang. harap korang bahagia la ngan balak baru tue yer. Tp jangan la plak da bertunang lupakan kami-kami ni. gua ngan Aremerol doa kan kebahagian kowang ser kelamin.. Lepasni harap dapat terima gua kembali sekadar teman biasa walaupom uolls da bergelar tunang orang. harap tunang silah jangan lah salah paham kalo Gua ngan aremerol ajak kuar date. 
Lepasni bleh ke wat cam ni lagi...?
Gua post pasal ni bukan ape. coz tanak silaturahim antara kita terputus begitu sajo. Sory ehh sayang. kalo Yu nak i remove pn i rela lepas ni.. Gua masih teringat lagi lu suka makan Ayam blackpeper. Lepasni kita kuar gua belanja. ajak la skali tunang tue nak kenal.
Ensem Tunang Asilah. Bagai pinang di belah dua..
skali lagi gua nak mintak maaf bebanyak dari ujung ramboot sampai ujung kaki sebab letak gambar tanpa minta izin dulu. Apiz lu jaga leklok dalim sayang aku tue. kang tak pepasal muka ko lebam. Jadik laki ni jangan lah letak ego tue terlalu tinggi.. nati lu gayat... Cintailah tunang kamu seperti mana kamu mencintai ibu kandung mu sendiri. (NOKTAH)

3 comments :

Anonymous said...

agak sentap la jugak..ahahha.
makan hati ..ahahah..congrat uolss

=o) said...

hahahaaa.. carot. memang agak makan hati khen... nak cemana kita da cuba sedaya upaya.. da jodoh dorang..

Anonymous said...

:( B....

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...