iklan

December 5, 2010

Lelaki Jugak Mahu Chantek

Sape kate korang pompuan jer nak chanteq. Lelaki juga ingin nampak kewL. Jadik gua amik jalan serong untuk memakai lotion and moisturizer whitening cream. Bukan ape, takder niat nak jadik bapok ke pondan ke, memandangkan cuacer panas menegang skang ni kena la moist-moist yer dop...? Alah jantan skang ni sumer yg pompuan pakai dia pakai. Siap pakai Fahrin Ahmad lagik jadik duta Garnier khen..
Di beli dengan secara tak sengaja
2. Pasni kalo gua tak chantek cam maria ozawa tatau la nak kata ape. da beratus duit ku pakai. Sebenarnya gua bukan pakai sangat..gua sajer je  beli ni kat Guardian semata-mata nak sticker yg leh redeem disney toys.. kalo sape penak gi guardian tahu lah.. (ada saper saper nak sedekah sticker kat gua...?)

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...