iklan

December 14, 2010

Maxim Color Big Eyes Lens

Maxim Colors Kiwi green.
1. Gigih membeli lens baru.. tetibe jer felling nak jadik om putih. kalo dulu mata gua biru skang ni gua nak terai lak kiwi green. Harga takde la mahal sampai sesiape pom mampoo memiliki nyer. ni ekcely product dari Vision Sciense made in korea boleh di beli secara on9 mahupom di kedai2 yg terpilih di seluruh negara anda. ekekeke...
2. Brand ni ramai gak retis-retis korea mahupom japan pakai contonya lee donghee, ha ji won dan sewaktu dengannyer.. pasni kalo gua gi berbelanja kat carefour ni mesti ahkak cashier tu dok meroyan giler babie nak speking2 ala omputeh gitew kekdahnya.. (kejadahnya kekwat jep) tau la kan muka gua ni ala2 foreigner Swedish khen.. sentap gua kejap. 
3. Nek elartie pom sama gak. amoi2 licin dok tilik2 jew muka gua, mata gua, tau la gua ni agak ensem serta kachak bergaya. Tayah la tenung mata gua lelama. kan dapat penyakit i miss you baru tao.. tau.. gua bukan nak riak serta takbur segala bagai khen, dah memang mana jer gua pegi mesti org pandang gua pelik.. ingat gua gay ke ape... sepak baru tau. kenal  penyepak...?
4. Last gua ke mekdi dengan skandel lite-lite konon nak makan big mac. lepas oder beger barang 2,3,4 set gua duduk. Selok poket amik Nokia N8 pastu search free MCDwifi. Perasan ada 4 ekor budak pompuan dok usha2 kami. gua syak dia minat kat member gua tue, pastu dia cakap chantek mata awak. Leh pinjam...? aku wat pepura jual mahal la syial, awek chun ngorat gua.Ingat gua ni lelaki murahan ke.
5. Sambil geget-geget berger gua dok hapdate enset gua.pompuan tu tegor lg, awak add la saya at facebo0k. Lepas gua agak kesian gua layan jer la. gua ni pemalu orangnya.. kih kih kih... lepas soal siasat baru gua tahu dia umur 23 tahon sebaya dengan bekas awek gua. OK STOP here..
6. Sale kerismas dah menggila kat mana2 mall, tasabar gua nak tayang mata hejoe gua kat sumer orang.. kih kih kih... (are min-mr Rejected ) sila amik perhatian jom belanja gua makan basken and robin. Naseba jangan lupe apoiment NUYER kita nak huhahuhahuahua... ngan gua kat restoran tue.. kih kih kih..(pssst jangan lupe bawak zett skali yer gua nak ngorat dia with my new kiwi green eyes ni..)

2 comments :

InaYusoff said...

wa..berani gilo..
kalau aku..takde makne nak pakai color2 camtuu..
cokelat cukup..
auwww..
:)

Anonymous said...

hahaha. Idop kena berani.

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...