iklan

February 16, 2012

Saya Dan Cinta Baru

hye bloggy.................

Selepas bergelumang,
berhempas pulas
meredah ribut badai,
akhirnya mendapat juga lappy baru sebijik
hadiah yang tak ternilai dari allah dan mummy
bagi gua kehilangan lappy
ibarat kehilangan seorang gilprend tersayang
hilangnya tempat gua nak meluah perasaan

ok....
gua syak da ada orang tekan X
sebab tak kemaruk nak baca kan....??
haruslah terkena tajuk propa..
kadang propa tu penting
nak menggalakkan umat manusia membaca
orang mesia ni nampak jer tajuk chenta
gigih la click nak baca yer dak...

ok meh sambung pasal chenta hati gua
mesti korang semer curious nak kenal kan
gua letak nama dia
Julia Davidson (haruslah hailite merah kata chenta hati)
meh layan gambar selai dua


betapa bertuahnya gua kenal julia ni
dia mendekatkan gua kembali dengan dunia blog ni..
gua jumpe balik dengan kawan-kawan lama
sebab dalam realiti gua tak punya teman
sebab dekat dunia nyata gua ni ibarat cam plastik bag
dicari bila perlu,
dibuang bila tak takde guna....
tapi di dunia maya ni
gua ada julia, ada bloggy, ada kawan dalam blog
dan terasa sedikit dihargai

dan gua hargai setiap visitor yang datang membaca
walaupun sekelumit sahaja
blog ni takde ape yang menarik
blog template dah 4 tahun tak penah tukar
haha........

ok la nak stop dulu...
takde idea nak menaip

PS: Pada yang dah jauh terlanjur tu, waktu untuk berubah masih ada, walaupun kita rasa dah takde sape yang boleh pimpin kita, tapi ingat lah selagi kita sentiasa berdoa pada yang diatas dan masih setia bergantung pada dia yang tak mati, kita akan selamat dijalannya.... setiap orang pastinya ada membuat kesilapan, Dan kita masih lagi diberi ruang dan peluang kedua untuk memperbetulkannya.. 

Salam sayang dari : Isaac Josh Olswen

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...