iklan

February 24, 2012

Bertemu Wild Boar Di Putrajaya

Hye Bloggy.........

tengok tajuk nak panas jer kan..?
harus sumer gigih clik nak baca
yer betol gua jumpe babi,
mungkin sepasang gua rasa
nak kata sesat pun iyer juger.....

Citernya gua dengan my kazen amin nak lepak mamak stall
lepas senak berkaroke,
teringin nak manjakan anak tekak dengan jus segelas dua
ajak bonboi  boboy chubby lepak sekali
naik kereta si ikan kata ahkak geli
mohon yer kak guna istilah kau

tengah eksaited drive ni
tetibe boboy chubby berhenti
what der............ kejadah dia berhenti
tetibe dia jerit,
weii...weii..weii... aku nampak babi
aku nampak babi....
seronok boboy chubby dapat bertemu babi
yer la, 1time jumpe eksaited tak terkira

kami dua beranak kat belakang ni biasa-biasa ajer
maklong lah kau orang kaya
selalo tengok astro
chanel Nat Geo
selalu tayang pasal babi..

yang buat kami lagi eksaited tu,
tetengah bandar raya Putrayaja
tempat pulak dekat dengan komplek kerajaan
mungkin babi kerajaan gua tak pasti
kalo tak paham ape tu babi kerajaan
sila la buka google translator...
gua sure anda pasti terujer...

dok cakap sajer tak share dengan korang reader tak best juga
nak sini gua upload video babi
si gedik amin siap cakap babi tu cute lagi
nasib la besar..
kalo kecik nak jer gua bela dalam sangkar hamster...

jangan la taching sampai keluar air mata yer

kalao kalau korang teringin nak jumpe jugak
sila email kan harapan anda ke
Digitie.minimie@gmail.com
gua bagi GPS area code yg eklusif

itu saje gua nak share kali ni..

1 comment :

Anonymous said...

Downloads blog :
http://blog.erolove.in/?new-ri.html
http://blog.erolove.in/land?browse-fl.html

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...