iklan

February 25, 2012

Multi Human Skill ( Ya Itu Gua )

Hye Bloggy

Ada yang tanya gua, kenapa tak bagi salam jer.
asik hye bloggy, hye bloggy
kita kan islam, wajib bagi salam..

Dik.... meh sini gua jawab soklan yang dah lama terbuka terbuku di hati kau tu, blog ni universal, ntah cina, matsaleh, bangla mana yang baca, takan la dorang nak jawab salam kot, lain lah kau bagi dorang hidayah.. yer dak...??? yes, gua admit follower gua tak sampai pun sepetanak nasik, tapi doesn't mean gua takde reader.. kadang blogger yang ramai follower belom tentu blog dia ada orang baca.. tiru jer amalan hidup gua, biar sedikit, biar tak populer, biar takder komen, janji hasil tulisan kau ada orang nak baca... Bukan nak belagak, dan gua bukan seorang blogger yang sombomg.. dalam kamus idop gua, takpenah wujud istilah "i follow you, u follow i pulak" mintak maaf yer memey takder.. Gua hanya follow blog yang boleh bagi gua hiburan, manfaat, info, yang penting isi yang nak di sampaikan.. so that why la gua tanak follow blog kau walau kau merayu dan cakap gua sombong.. Gua takan baca blog yang kosong walaupun follower dia 8978654 juta orang...

so pada adik hidayah, harap kau faham yer erti salam dalam blog gua...and million of thanx sebab gigih kau hantar email,

OK. balik ke tajuk asal
jauh pulak gua menyasar ke dasar laut
haisssh.. nak jer gua siku-siku buah pinggang sebelah kanan hadek hidayah tu
Korang paham ape tu multi human skill..???
dalam bahasa gua
seorang manusia yang boleh buat pelbagai kerja@ benda
magic tak..?
magic tak...???
kalo korang rasa bosan nak habiskan baca ni
mohon tekan (X) dengan izin 

tak ramai orang di anugerahkan dengan bakat cenggitu
antara contoh yang gua kenal (AMAR)
meh gua kenalkan dia

Dengar lah sendiri

Kalau kita tak banggakan diri kita sendiri sape lagi nak puji kan..?
gua bangga gua ada multi human skill
anugerah dari allah
tapi jangan kita salah guna untuk menunjuk-nunjuk
berbangga-bangga
itu manusia riak..

Bagi gua selagi gua boleh buat sendiri
gua takan menyusahkan orang lain
ape yang gua ada..?
hahaha....
malas la nak cerita



ok. la. gua nak sidai baju jap.

10min later


tapi gua dah tekan butang publish
sebenarnya nak tekan save..

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...