iklan

February 17, 2012

Jom Memasak Dirumah

hye bloggy...............

anda sehat...?
gua baru je lepas masak ni...
dinner harini mummy rekues nak makan siakap 3 rasa
yu'olls mampo...?
gigih masah masak kat dapur
pung pang pung pang bagai...
pastu si adek pulak rekues nak makan telor bungkus
dan daddy nak makan bergedil ketam

haha... haruslah gua kema kena dera
jejarang balik
kira rare la dapat makan hasil air tangan gua
kira best la nak masak pabila buka jer pintyu pintu peti es
penuh dengan bahan mentah
tinggal masak jer
ni kalo buka p[eti peti nampak kobis jer tertonggeng
malas jer nak masak..
kira feel tu dah kelaut

tengok jam dah kiupul pukul 5pm
jap lagi mummy, daddy dan si hadek balik
tanpe buang karen gua prepare jer yang mana patot
pung pang pung pang
nah kau dah jadi laut... lauk....


actually nak lekat pic selai dua..
lappy problem tamau terima si gigi biru (bluetooh)
mebey entry next time gua tayang pic selai dua

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...