iklan

July 28, 2011

Takde Tajuk

Hye

Dear Bloggy.....



Sedar tak sedar tak lama lagi kita dah nak puasa kan.. So aktiviti jahat lepas ni terpaksa la terbatas sket.. har har har... Arini ekselly banyak perancangan.. Tapi sumer cam entah.. Seronok dia dah tak cam dedulu lagi..

For siyesly gua ni jenis yang sangatlah cakap banyak.. Dan idea untok membahan orang sangatlah banyak.. Dan orang yang menyampah dengan gua juga sangatlah banyak..

Kalo dulu time cuti seronot dia bukan main lagi.. Sebab ada jer orang yang mengajak gua cuti sesama, tengok wayang skali, dan segala macam aktiviti cuti yang seperti berikut.. Tapi sekarang sumer member gua da berenti, ada yang amik cuti panjang. Ada yang nak gi sambung study.. Tinggal gua sensorang.. kawan ngan abang bangla cleaner.. kih kih kih..

Abang Bangla kat sini sumer nye baik2.. Dah gua anggap cam family.. 3,4 hari ni time gua kuar break dekat smoking area tu, ada jer dorang dok tanya (yu punya kawan mana..?) (apala lu duduk sini pegy la cari perempuan) (T_T) gua kena rehat lambat la so dorang dah rehat dulu.. kang gua keluar awal sentap plak bebudak yang kat dalam kedai..

Lebih baik gua mengalah rehat paling last, dari gua merenggangkan hubungan di tempat kerja.. Rehat pukul berapa pun boleh, nak makan dalam kedai pun boleh makan, nama pun kedai makan.. Tapi kalo dalam kedai bebudak kedai asik dok tarik muka time keja tak seronot plak, baik gua mengalah jer.. Gua nak kerja lama. Dari gua juga berkeras memang tak kemana. Kalo citer memang sumer takan paham.. so dari buat orang benci kita biarlah kita mengalah supaya orang lain pun tak sakit hati..

Bulan puasa pun just around the coner jer. So gua nak memohon ampun dan maaf diatas keterlanjuran perbuatan gua selama korang sumer kenal gua. bulan baik ni biar lah menda bebaik jer yang datang yer dak.. Pada sesape yang tersentap dengan gua tu. pegi la mampos.. Gua tanak mintak maaf sebab....

Ok lah.... cukop kat sini jer dulu.. nak mandi

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...