iklan

July 13, 2011

Membuli Si Rafi

hye all.

Dear Bloggy :-

Semenjak 3 menjak asik dok teringat kan seseorang jer. Asik dok teringatkan si Ana mulot cotcet.. Semenjak dia dapat further study dekat indon in medical apekejadah ntah.. Kalo dedulu kami selalo jer call sampai lewat malam.. Semabang sembang kencang sampai ke pagi.. ada je isu nak di ketengahkan dari isu tetek kecik sampaikan sepender berlubang pun ada kami cerita.. Setelah dia kena gi indon kami dah lost kotek kontet.. dia jenis tak sosial sangat dalam laman sesawang ni, so dia memang takder FB,MS,FS,TAG,HI5 segala bagai. dia ada enset jer, tu pun untok call gua dan family dia. dan skang gua tatau Ana wat per dan dimana.. Tapi paling tacing gua dapat bufday card dari Ana, Gua sampai jer ke tanah air pagi tadi gua tengok ada beberapa helai card upacan ucapan. rupanya dari Ana. Gua buka, gua baca, gua tacing, gua rindu dia.

Sila kelick gambor untok tumbesaran hakiki

Dalam reramai kawan gua, Ana jer panggil gua farid, sebab ape memang panjang berjela cerita dia. dah 6 tahun kami berkawan sampai sekarang dia panggil gua farid.. haha.. suka aty awak la..Ape yang best tentang Ana ni. dia tak suka beli card. dia akan buat sendiri, difrent kata dia.. yup tak dinafikan memang diffrent sangat dak Ana ni. Tetiap tahun gua akan dapat bufday card dan kad Raya yang dibuat sendiri dari Dak Ana ni.. untung kan gua.. hahaha... gegeh jer.. Dari indon dia pos semata-mata untok gua.. sp sweet kan..

Dan paling best sebelom gua pulang ke tanah air pagi semalam, sempat juga gua membuli si Rafi. Gua buli dia payong gua makan piza 2 set.. wah kejamnya... maklong lah orang dah gaji. ni la masa dia nak rabak kan poket member..Tapi amalan ni jangan selalu di amal, takot termakan hati.. kah kah kah kahak.... 

Zo0m la baru nampak kejelitaan beliau

Namanya dak Rafi agak kachak juga di tenung dari jauh, boleh mencairkan cokelat Hack dalam mulot tau. tak caye try buta  buat.. Masa sedang membuli si Rafi dekat piza tempoh hari, gua di serve dengan terok sekali oleh segelintir pekerja piza, time tu mo0d tengah elok, so tak jadi la nak bahan bebudak pelayan.. ye lah mo0d tengah happy orang nak belanja, tanak la spoile kan.. Tapi agak kecewa nak makan piza di bagi nye sudu sup jer, jadah ke ape nak cucok piza pakai sudu. kalo wat korek jubo boleh la pakai sudu.. lalalalala...

Tapi dak Rafi ni agak pintar juga gua rasa, Dia tekan butang call yang berada datas meja, dan num meja kami appear beberapa kali di sekerin... dan aksi nyindir menyindir berlaku antara gua dengan dak2 waiter tu.. Tau malu bila kena nyindir. nasib la kena kastemer kachak dan lagi baik aty cam gua ni. kena yang cerewet cam tetet tu mau nye di saman piza tu atas layanan yang agak membabi butakan itu.. (kenapa ayat gua agak sasterawan kebelakangan ini)

ok gua stop disini. sebab gua nak wat 2nd entry,

2 comments :

acikbuCUk... said...

isshhhh...malu kot de pic aq skali...dah lah buruk gler muka...hahahaha

abang baker said...

takpe.. burok tak burok.. kemanisan tu ada.. haha

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...