iklan

July 13, 2011

Double cheese Burger Yang Hangat

Hye all

Dear Bloggy :-

Arini Gua gegeh bangun pepagi morning kononnya nak datang awal jumpe member comolot gua.. Tapi tengahari gak gua dapat kuar.. Sebab masak dulu kat umah before keluar.. hehe.. ye lah memandangkan daddy gua tak kerja arini, nak gak derang makan hasil air tangan gua.. hehe.. gua masak simple giler jer. nasi ayam hainan dengan telor bungkus..

Lepas tengahari member comolot gua meset..

tetet..tetet..tetet..

Jom kuar arini. lepak mekdi, makan cheese beger..

Gua pom on jer lah.. Tapi gua agak terliwat terlewat sebab sesat jalan. Biasa lah dah lama tak balik KG, sampai jalan pun gua dah banyak lupa.. Tengok jam di tangan dah kupul pukul 1pm, memang jadah gua dah lewat gegiler. dia dah kematu menunggu ketibaan gua. nasib takder red kapet je. meriah yu'oll..

Sesampai jer dia dah senyum sinis tanda protes gua lambat. tapi disebabkan muka gua ni agak kiut juga gua senyum balik, dan dia pun buat2 tacap rambot dia sambil berjalan-jalan dengan gua..haha.. sory  baby tua.. hahaha..

Dapat kupon dari mekdi sebenarnya..!!

We'oll dapat coupon semalam, lepas print teros ajak encik bestfriend makan at mekdi.. We'oll oder GCB dan take away double cheese burger.. jadah la nak kedarah sampai 3 jibik.. pecah perot comel gua.. Dan kebetulan coupon tu memang last arini.. Nasib la ada rezeki. 

Encik bestfriend memang agak pemalu juga bila mengambil gambar.

Lepas kenyang makan we'oll merewang je la sana sini.. lama tak jumpe banyak gak citer nak share.. Pastu we'oll balik la.. Nati la gua citer panjang lebar. Sebab gua nak bergosip dengan mummy gua ni... banyak cite menarik ni.. Hahahaha..

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...