iklan

June 27, 2011

Awak bukan Jodoh Saya

hye all..

Dear bloggy :-

Arini gua balik umah terus terkam dekat lappy, yer lah semenjak gua dah tarbiah diri gua sendiri supaya jangan berTWITTER berFACEBOOK bagai time kerja ni. Takotnya gua hilang fokus dalam kerjaya. (motivate diri sendiri) tapi gua ni tatau la sampai berapa hari dapat tahan dengan penangan TWITTER.

Hari ni tetiber rasa bersemut jer di hati bila mana picture album gua bersama cik kekasih yang gua delete dah masok kedalam recycle bin 4 bulan lalu hilang. Lepas gua mintak cerai talak 3 dengan dia, gua terus remove pic gua dengan dia dari tahun 2005 sampai la 2011.. Semua tahu kan pape folder kalo remove dari lappy dia backup balik dalam recycle bin.. lepas clear recycle bin baru la data2 tu terpadam terus. Ntah syial mana yang rerajin mengclearkan recycle bin gua sampai bersih.. nak nanges gua cari folder (My Love) tak jejumpe..

Bak kata member comolot gua Pian Founder "mencintai seseorang ni tak semestinya memiliki" Pian ni kekadang romantik jugak, nak kapel dengan yu buleh...? hahahahaha.. Persetan..! I harap dak fatin tu still simpan lagi pic kami sebab ada pic family gathering kitaorang dalam tu.. i bukan nya nak sangat pic kita tu, tapi kalo bleh i nak simpan wat kenangan, Mebey tuhan tamao kita bersama lagi kot. I sayangkan Yu tapi ai tak mungkin dapat memiliki yu lagi..



Dulu awak sendiri yang cakap perempuan baik hanya untok laki yang baik sahaja. Awak tahu kan saya jahat, saya isap tetet  eh isap dadah,eh isap Ice isap rokok, Sebab awak suh saya berhenti semua tu saya sanggup berhenti demi awak. Awak rawat saya sampai saya bebetol sembuh.. Tapi saya ni laki yang jahat.. Sebab tu kot tuhan tanak jodohkan saya dengan awak.. Lelaki jahat hanya untok perempuan yang jahat sajaha.. sahaja.

Tapi tipu la kan saya berjaya remove awak dalam kamus hidop saya... Sedangkan monyet yang mengawan 7 hari pun tahu sayang kekasih dia.. inikan pula manusia yang dah romance2...... 7 tahun sudah.

Siyesly ni gua nak bagi tahu, gua memang tak suka dan tak minat langsung pada perempuan melayu... ntah kenapa.. Tapi kenapa gua suka Fatin...? Sebab dia mixs dan ada Chinese blood.. yes.. Sebab muka dia bukan muka melayu.. Kenapa gua tak suka perempuan melayu...? Sebab dari start gua kapel dengan perempuan melayu dorang slalo wat gua tacing, wat gua sakit hati. sebab perempuan melayu dia bajet dia akan jumpe laki melayu yang lagu bagos dari gua.. (gua bukan pure melayu)  haha.. tu mitos jer..wahai perempuan.

Gua pernah citer kat memember comolot yang gua suka girl chinese yang free hair pakai baju kurung, rambot dia panjang cecah bahu... or minah salleh yang pakai baju kurung dan bertudung.. hahah sky ni giler taste ko.. gayanya alamat sampai tua la tak kawin kan.. Tapi tak semestinya perempuan bukan melayu akan bahagia kalo kawin dengan kita.. Ya gua akui.. Tapi kalo jodoh gua tanak kawin dengan melayu.. Tu je satu harapan, macam mana luluh lebur nya hati gua bila si bunga yang skendel dengan gua 8 bulan 12 hari boleh bertunang dengan budak yang baru tamat study. Future la sangat kan.. Tak salah kan gua ada dua kapel dalam satu masa. sebab kita berhak memilih mana yang terbaik dalam hidop kita.

Fatin dengan Si Bunga, walaupun awak berdua telah mencairkan hati saya yang keras bagai gunung kinabalu, dengan muka awak yang mixs macam chinese tu, namun dalam masa yang sama awak telah menambah parut di hati saya yang sekian lama terluka akibat cinta kepada awak berdua.. Lepas ni saya mebey takan menerima cinta sesiapa lagi. dan hanya akan menunggu siapa yang boleh memanah cinta asmara kemata saya dengan sekali pandang sahaja.. DAh jauh gua melalot sebenarnya ni.. Tapi tu la hakikat sedikit sebanyak bingkisan hati gua yang gua nak share kali ni..

Siyes Dowh Comel..  Tetek tu yang tak menahan..

Mummy dah tanya bila nak kenalkan bakal menantu pada dia.. Gua serahkan pada mummy untok memilih. kalo putih mummy kata maka putih la pilihan gua. kalo biru mummy kata makan biru la pilihan gua.. Sebab gua tahu pilihan mummy tak pernah silap. So izinkan gua mencari cinta gua.. pade sesaper  yang rasa bukan melayu boleh la emailkan butir peribabi peribadi.. hahahahahahahahaha...

Ni la kak Maria Miyabi. 

Satu hari saya nak girlfriend saya comel macam akak maria miyabi la.. Akak ni comel la... Stim tau saya nengok akak.. nak geget tetet boleh...?

3 comments :

kehidupan MisH dEbuB said...

salam.. awk.. org nk awk igt 1 bnde nie... lau awk khlgan org yg awk syg or awk cinta 2 brmkne allah nk bg awk org yg lebey baek dr org yg awk hlg 2... sesungguh nyer allah 2 x kejam dgn hmbe die.. jd org doakn awk jmpe cnta aty awk... cinta yg akn kekal ngan awk smpai akhr hyt.. insyaallah... amiinn...~~

naqiah said...

ape la y iz mrapu ni.. haish.. dem miyabi simbol seks kot.. hahaha.. ekceli.. apa y kite nak. mesti x dpt.. tp y kite x kejar.. tu la y terbaik utk kita.. serius k.. mungkin iz memilih utk dpt girls chinese.. tp percya la.. ape y iz nk.. susah nk dpt.. tp y iz xnk tu y terbaik.. even pompuan melayu.. x smuanya sma.. kak naqiah pon pnah frust.. kak naqiah xkn ckp lelaki sma.. sbb kak naqiah dh tngok byk lelaki.. y baik of kos kak naqiah x dpt sbb kak naqiah jahat kn.. tp masih ada yang "baik" utk kita.. Allah akan kasi y the best n serasi.. keep smlie syg.. :)

acikbuCUk... said...

perghhhhhhhhhh....tp aq suka maria ozawa...lagi cun kot...wakakakaka....tp simple n dlm mksdu...i know what actualy u meankan lam entry nh....so just be fine...

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...