iklan

March 27, 2011

Melantak Lagi.

Waffle | strawberry hill Belgian 
Kemain la kan makan gaya om puteh gitew.. minum gua oder tembikai laicy, laicy la sangat kan rasa dia ntah kelaut pesen gaya nak jimat laicy jer kedia kedai dia.. sila abaikan background. Next week hengat nak makan kat Pizza or Sushi King jer. tapi takder member je kot.. Nak ajak si gundik QIQi syakira, dia agak bizi dengan assaimen dia yang tah ke plenet pluto baru nak siap.. ajak geng comolot si Are-main, dia bizi je manjang dengan projec kedai bapak dia.. siyes lambat nak kaya.. hak hak hak.. (keji je statement)

Dok Sini susah jer nak lepak ngan member comolot gua. Asilah dengan Meerol ntah ke mana la derang skang. Sejak derang bergelar retis ni susah je nak kontet. Meh nak citer pagi tadi sampai je kat tempat kerja si perut ni berzapin nak makan ikan bakar dengan air asam, so gegeh la carik kedai ikan bakar. bekfast la gua dengan sekelumit ikan bakar dengan nasi barang semulot dua, jaga badan la kunon.. mana tak hangin berat naik 5KG. 

Sebelah tengah hari lak, member sebelah ajak makan nasi kerabu, so cari la kedai nasi kelantan, sedap dia nye nasi, sampai member nak makan 2x tapi malu nak beli laghi.. lagi...tadi gua matching kan nasi kerabu dengan ikan pecik bakar. pheeewh dia nye ingredien mabeles gilo, (kak siti nak resipi)

High Tea lak gua pekena ABC durian dari kedai Dessert, tak cukop dengan tu member Dessert belanja triple scoop mix ice-cream.. jadah la kekdah bagi makan pesen nak bagi gua gemok.. tp rejeki jangan di tolak. Pastu time breek pukol 7pm tu lepak lak ngan member kat bahaguan bahagian smooking area, gua tak isap rokok tau.. lepak outside je teman member. time tu la gua pekena waffle stroberry hill dengan tembikai laicy yg laicy dia rasa lite-lite je.. hampeh. patah hati nak makan laicy..

Malam siyesly gua tak makan.. sebab nak jaga badan, tapi sebelom pulang gua ke carrefour beli beskot, nak makan time supper, beskot cecah air kosong jer, pesen budak bujang makan..makan time layan peminat-peminat kat FB ngan twiter..(siyes gua ada peminat) sila gelak.

OK.. besok gigih nak diet.. sebab skandel da cakap pewot awok makin chumel la sayam.. arrrrgghh... dem yu..dem yu..

1 comment :

nur aisya humaira said...

mahal macam apa je waffer tu kan....??:)
tk sedap pn...

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...