iklan

March 20, 2011

Kena Banned

siyesly cam bangang jeh.. akselly gua sesajer jer bergurau dengan all chater dalam FACEBLOG tu.. saje gegurau letak nama derang pepelik sket, takan la sampai kena banned.. tak mesra alam betol la admin dia.. Kalo aku mencarot cakap pan*** ke, ba** ke, bu**h ke wajar la kan nak banned ako.. ni stakat aku ajok nama CL= cocoh lubang terus banned.. siyesly bodo la kan.. orang saje2 gurau amik port lak.. kalo cenggini la kan BIAS layanan pada chatter cam ako ni baik tutop la kan.. dulu pom gua ada gak web chatrom sendrik, lantik admin, moderator segala bagai takde lak giler koser nak banned2 orang ni, nak banned pom reason dia cuba hack web kami,, stakat ayat2 gurau sebelah mata je.. nama pun teenage kan, mesti la nak chat pakai bahasa teenage.. kalo nak bahasa kan diri kita anda, saudara, saudari, awak, saya, hamba, beta baik korang balik zaman PIRAMLI lah..

Siyesly gua tahu bahasa tu melambangkan bangsa, jaga tutur kata, tatasusila, serta adat resam, tapi kejadahnya ko nak banned aku tanpa tegor sepatah or tanpa usul periksa, kalo nak berlagak dapat kuasa mod nak banned org tayah la.. siyesly gua suka layan BCR tu, leh tambah kenalan.. kenal rakan bloger yg lain, tapi dah wat gua cam ni berangin lah, nasib gua bukan datang bulan harini.. mau gua carot satu BCR tu.. tapi ape leh wat dah org tak suka gua lepak sana kan.. ahkak pasrah..

OK, lantak derang la kan nak banned ke nak bungkus ke, tu web derang, suka la anda lah.. just sket tak puas hati dengan tindakan staf2 BCR yang banned tanpa alert gua, that why gua bleh labelkan orang malaysia nasi lemak lima kupang je.. gua makan ciken chop 5buck... okay.... admin yg baca tayah la dendam simpan lam hati,, just terkilan dengan tindakan anda. besok harap masok metro muka depan yah... wartawan melodi sila amik perhatian...


hahahahhaha....... (tangan ke dada mata tengok atas)

8 comments :

korea fan said...
This comment has been removed by the author.
Dzu Aamal said...

autoban ke mmg kena ban? masa biler plak sky mencarut.. eden tak pasan =.='' haha =P

abang baker said...

alah cik ladies... tayah la tetanya lak.. dah tau kan jawapan dia..

Dzu Aamal said...

biler sky? cocoh lubang tu mencarut ke? tak tau la plak.. sbb chat kat tmpat lain pun ad gak ckp CL macam tu.. cocoh lubang idung =P

Unknown said...

aku, Jejaka Terhangat owner BCR..kalo ada pape hal, ko refer je kat aku dlu..awal2 lagi aku dah briefing kat anak buah aku, letakkan garis panduan bila masa nak banned. tp, kadang2 anak buah tergila kose skit tu biasa la kan. luar kawalan aku.

anak buah aku buat silap. ko pon buat silap sbb tak refer kat aku dlu sblm publish entri ni..kan ada FB aku kat BCR tu. dan ko sendiri pon friend aku kat FB tu..so, lagi senang ko nak refer kat aku terus..

dan utk info tambahan, Bloggers Chat Room (BCR) takde kena mengena dgn FACEBLOG. BCR berdiri sendiri..faceblog cuma amik code BCR dan letakkan kat blog dia. sama mcm ko letak kat blog ko..

dan jugak..ID skyboy dah clear. bleh masuk ke BCR balik anytime..

kalo tak puas hati lagi, ko bleh datang sini, buat kecoh kat blog aku:

Blog Jejaka Terhangat

no hal la. aku ambik responsibility atas apa yg anak buah aku buat..

sharina elisa said...

kalau aku yang ban ko tak perlu nak buat n3 kutuk semua staf bcr !

Anonymous said...

relek2...tak baik gaduh2 ni..jom kita main guli ramai nanti :D

abang baker said...

wah.. tak sangka ada respond.. sory la brader, gua jenis kalo mmg silap gua.. gua akan mengaku.. tapi kalo saje cari pasal ngan gua.. memang berangin la kan.. gua tak salah kan lu jejaka terhangat..

Din- aku tak carik gadoh la.. orang carik pasal ngan aku

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...