iklan

March 20, 2011

Jom Lunch Bersama Gua

Tadi gua as usual sesorang, time lunch hour makan dekat food coner dekat alamanda, gua pilih smoking area sebab bleh hidop hirop udara  segar kurnian ilahi... genap dah kot sebulan gua kat sini, kat alamanda. Tadi teringin lak nak makan Young Taufu, so gegeh la cari dalam alamanda tu, dekat food court RASA ada stall young taufu.. sedap gak la, sepinggan dekat ngan tigabelas hengget gak, gua tak kisah sangat bab makan ni, janji happy masok perot.. kih kih kih kih... Pastu lalu Waffle stall tetibe perot ni menggila meroyan mintak waffle. kalo nak yg biasa2 takpe gak ni nak yg ada triple scoop ice cream, harga dekat ngan sembilan hengget gak.. nak makan punya sapal pasal gigih beli..

ni la picture yang gua citer tadi

Besok rasa nak makan sushi king... tapi segan lak nak masok sorang.. so  ada sape nak memeriahkan keadaan jom la.. gua memang hari2 lunch sesorang.. siyesly waffle tu memang best siyot.. terasa ais kerim dia... besok gua hapdate lagi ape gua makan.. sebab this week gua asik nak makan je kekdahnya... harap perot gua tak comel macam budak bilik sebalah dah la... kan kan kan... hahahahaaaaa... gila kreizi

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...