iklan

March 23, 2011

Jom Tengok Wayang..!

Walaweh.. masok minggu ni da 3 kali gua nonton wayang sesowang.. derang janji bagai nak tengok wayang skali, last2 gua sesowang gak yg tengok.. arini gua layan 3 cerita sekali gus secara pukal, memula tengok citer Merong mahawangsa, Pastu continue citer Mars Need Mom, pastu berlari ke panggung 5 layan citer Big Mamma- like father like son... ok tak gua wat pesen gitu lagi next week... har har har...

So pada sesape yang merasakan nak menonton bersama gua ayuh kita ke panggung Alamanda putrajaya next week.. Banyak betol citer tak tertengok lagi.. kaming next citer kungfu panda2 and Dalam botol.... Dalam bebanyak citer yang gua tengok tadi gua nak kasi salut pada citer mars need mom sebab dia nyer grafic cun giler, mengalir air mata akak tengok dia nyer grafik... citer Merong Mahawangsa gua bagi 3.5* lah pada dia nye grafik, sound system, and segala bagai. jalan penceritaan dia agak menarik, tetapi watak pembantu dia agak kaku,

Selesai nonton lepak2 jap dekat food coner dengan member yang keja kat sana. citer bagai sedar2 dah kupul   pukul 9.30pm so nak balik la da agak liwat lewat malam ,so gua gi ke carrefour cari bebarang untok di melantak sebelah malam. pepusing dalam tu gua beli roti, kek promotion 3 piece Rm5, biscuit, air duchlady Chocolate dan Mrpotato.. mana tak gemok makan bebenda cenggini kekdahnya..

Sebot sapal pasal gemok ni... aaarrrggghhhhhh..arrggghhhhh.. gua siyesly da gemok.. penangan cheese burger and lamb chop punya pasal.. masok keja lapo makan cheese burger. tak pom makan spaghetty bolognise. tak pom makan fries.. giler nak kurus.. timbang tadi berat dari 60kg dah jadi 66kg 50kg.. hahaha gileerr da gemook.. bila pakai baju gua terasakan yang perot gua da agak sweet gitew.. nasib la tak besar perot cam budak sebelah... kah kah kah kah.. dem..dem..dem..

Pasni sesi jaga berat badan akan di mulakan.. gua kan kategeri model, kalo dah selonggok lemak dekat pewot sape pom tanak amik wat show.. hahah siyesly gua tipu...pasni nak jaga badan sebab takot baju tak muat.. sebab sumer baju saiz XS. pasni makan hati jer lah tengok orang lain makan sesedap depan gua.. sob..sob..sob...

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...