iklan

March 21, 2011

Gua kena Banned, siapa staf tu...?

1stly gua nak susun ampun dan maap lah pada jejaka terhangat, coz gua siket pom tatau yg lu admin FACEBLOG. and gua pom tatau menahu yg lu juga antara staf tu.. sebab gua tak amik port.. Yang gua ta puas hati nye staf lu tu nk banned gua tanpe alert or bg hint or bg warning dulu... gua pom ada web chat gua sendrik gak, gua tak penah suroh staf gua banned orang tanpa mengenal pasti kesalahan dia.. gua pom tatau ape gua wat salah dalam BCR tu sampai nak banned.gua just chat secara suka-suka jer.

Truly gua cakap, kalo gua tak puas hati gua cakap deret je, takde nak berkias-kias... jangan tatau nak banned org pom ada procedure dia.
1st- Bg warning dulu kat chatter tu supaya jaga kelakuan.
2nd- Kalo dia wat lagi banned dia 24 jam.
3rd- Kalo dia buat gak baru terminate terus.


Tu antara tatasusila gua ajar pada semua staf Temanwap.com satu ketika dulu dimana sebelom web gua kena hack..Ok disini gua bukan nak berlagak ke ape.. mmg tak puas hati giler.. Baru dapat pangkat mod dah kerek giler koser nak banned org.. ingat wat cam tu admin nak serah password faceblog kat dia ke hape...? gua puji sikap dia nak tunjuk baik, mulot tak penah carot org, dok berzikir je 24jam sambil tangan main facebook, bagus lah kan staf cam tu.. tapi tak profesional la kan.. gua bukan nak suroh dia datang melutut mintak maaf ke ape.. just nak bagi staf yg banned gua tu berfikir sedetik sebelom melakukan ape2 tindakan.. 

Gua nak say million of thank la pada jejaka terhangat sebab sudi baca blog gua, sambil tangan gatal mengomen blog gua.. kah kah kah kah..
dan sudi unbanned balik.. tapi gua dah sakit hati nak lepak kat sana lagi.. gua bukan lah jenis person yang komplikated nak besarkan hal remeh temeh ni.. sebab gua tak wat salah, sebab tu gua marah bila org gangu life gua.. macam lu amik pisau, lu hiris tangan, walaupon lukanya dah sembuh namun parutnya tetap tak kan hilang... AMPUN DI PINTA TERKASAR BAHASA.. sila maaf kan gua incik jejaka terhangat..

3 comments :

Dzu Aamal said...

mak aihh sky kena banned lagi? sape la yang gune kuasa ban tu tanpa warning dulu =.=''
sky,faceblog n BCR tak de kaitan, JT bukan admin FBLOG..dia hanya ketua admin tempat chatting tu BCR.. datang la kat cni.. http://www.bcroom.net/
tu blog rasmi BCR.. FBLOG tu hanya letak BCR kat blog dia.. :geleng
ngehh, saya la moderator terbaik =P

Unknown said...

ko buat entri ni..secara tak langsung ko perbesarkan hal..mcm aku kata, admin mmg dah dibagi garis panduan..sebelum ko ajar aku lagi. tapi manusia biasa la, mana nak perfect semua..dia buat silap sbb tak cukup pengalaman. dan salah aku gak sebab tak cukup tegas. aku tau, tu yg ko cuba nak sampaikan kan?

tapi bila kena hal camni, melatah lebih2. cukup matangkah kita? sampai buat entri pelbagai.

lagi skali aku terangkan. kat entri ko sebelum ni pun aku dah komen, bagitau sejelas2nya. tp ko masih tak paham. Bloggers Chat Room dengan FACEBLOG takde kena mengena..sejak bila aku (owner) BCR jadi admin FACEBLOG plak..tak pasal2 marah plak si owner FACEBLOG nanti ko kluarkan statement camtu..

sila betulkan penyataan ko kalo nak hentam BCR sekalipun..

elyna said...

ko ni kan sekali kne ban melatah, kecoh satu dunia. orang lain kne ban x denya nk bt n3 segala bagai ! rse dlm n3 1st ko da ckp lantak or so whatever .. smpi 3 n3 ko bt sal hal ban sje .. tu da kire sngja nk perbesar2kn crta ...

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...