iklan

March 22, 2011

FACEBLOG or BCR

so sory gua tak de niat nak sentapkan sesape.. kalo ada yang terasa bagos lah.. mmg tu niat gua.. hahaha (giler) jejaka terhangat or sesape jer, skali lagi gua nak cakap MAAF tu pom tak faham ke..? ke lu orang nak suh gua terminate blog gua baru korang nak maafkan.. tengok aku kecik kan diri aku mintak maaf lagi skali.. tapi ada korang nk mintak maaf ngan aku..? (tak salah nak mintak maaf wat per) yer la sbagai bloger picisan apalah sangat aku wujud dalam hidop kalian.. ibarat melukut di tepi gantang, masok tak lebih takde pom tak kurang.. 

Ok la BCR takde kaitan dengan Faceblog... faham..faham.. just really curios to know why budak tu banned gua..  tu jer.. tu jer nak tahu.. 

kalo lu org rasa gua ni bawak wabak dalam komunity korang sila la remove gua tanpa segan silu.. gua tak amik hati pom..sebab gua bukan nak tegak kan benang yang dah basah.. kebenaran tetap kebenaran.. yer gua faham kita bukan sempurna, kita tak mampo nak tutup setiap kecacatan yang pernah kita lakukan, tapi susah ke orang yang banned gua tu tampil bagi penjelasan atas dasar ape dia banned gua..

OK ni entry last gua nak petik nama faceblog mahupon BCR.. pasni tak koser gua nak cari sapal dengan korang.. yer mungkin setiap penulisan gua pada 2 entry yang lepas telah mencalarkan hati bersih sesetengah pihak yang tak bersalah.. janganlah kerana nila setitik habis rosak susu sebelanga.. Gua pom takder niat nak mengajar sesape sebab korang lagi hebat dalam dunia yang serba changgih ni.. 

JANGAN LAH KITA TERLALU IKOTKAN REAKSI EMOSI KERANA IMPLIKASINYA TAK SEINDAH YANG DI IMAJINASI.

I admit when I'm wrong & say " I'm SORRY " but don't talk about me behind my back & then expect me 2 apologize 4 what you did!!

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...