iklan

February 13, 2011

Tea Time At Secret Recipi..!

ntah cemana gua nak mulakan ayat.. Tadi gua jejalan kat apartment vista Angkasa. Dekat Kondo tinggi sebelah Stesen LRT stesen Universiti.. Gua turun memang tengah hari yg matahari dia bebetol atas kepala. nasib gua pakai sun block kalo tak mmg sekulit dengan paria.. hahahahahahaaaaaa....

Sebenarnya Gua tak plan Pon nak singgah Secret Recipi. sebab  gua dahaga gua ke 7E berdekatan untok cari Slurpee.. gua lalu depan kedai secret, baik punye adik waitress to jeling gua. dan cakap tanak singgah ke..? gua ni mmg speses kalo pompuan dah ajak gua sure singgah..
dengan kompiden "Ape yer yg best arini...?"
Budak waitress "Arini ada tiramisu, and free secawan teh"
dalam hati gua bukan ke menu ni sama je tiap2 hari.. "ok lah dik sebab lu lawa gua masok"

gua pom amik lah tiramisu yg di warwarkan sebentar tadi.. sebab mmg gua ni penggila tiramisu yg tegar.. pastu gua ader banana split dengan 3 scoop of ice-cream, dengan a cup of cappucinno coffee dengan tripple scop of fruity ice-cream.. giler la gua makan kolestrol.. takpe gua da body maintain makan haper pom tak kembang..(dengan megah)
picta banana split takder lam gambor sebab time nak abes dah baru derang bawak.

yg wat gua berbulu mata tu ada sepasang kapel dok sememeh depan gua.. tau la gua dah break kan, tacing jer.. dah la 1st date ngan GF gua dulu dalam secret recipi at KB MAll kota bharu..mmg deep inside of my heart lah.. nak jer gua ajak adik waiteress tu beromen dengan gua comolot segala bagai depan dia.. ukeh ukeh ukeh..

Ok gua nak bg 4.5 stars lah kat adik waitress tu sebab layan gua dengan baik, Arini gua keseorangan lagik, sebab nak ajak rumate derang tak makan menda alah  cenggini.skali makan sampai cecah rm35 hengget baik derang lepak at kedai mamak bleh makan sampai pecah perot.. gua lain.. gua matsalleh wanabe..  hahaha..
giler babi POYO..yer lah rumate slalo dok nyindir gua mat salleh, dari gua nafikan baik gua iyerkan je.. sumer suka. ati pom tak sakit.. okay..

Selasa ni misi mencari room for rent bermula lagik. Harap jumpe lah.. pastu nak singgah kat setarbuck layan coffee latte.. lama dah tak minom, dulu slalo gak minum sebab rumate lama penggemar setarbuck. Selera org takleh paksa.. 

Gerrrrrrhhh.. geram tengok eskerim.. gua memang gileer eskerim.. gua leh abiskan sebekas eskerim sambil cicah dengan roti sesorang jer.. tambah2 perisa stoberry.. tambah2 depan tibi.. geerrrrggghhh... pasni sesapenak makan eskerim jo  jadik awek gua.. gua offer ni weh.. dah lama gua membujang..

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...