iklan

February 20, 2011

Oh Mama Ku

Semalam Enset yg gua post kat mummy gua da sampai dengan jayanya. Gua pos kat Umah makcik Ani, sepupu kepada my mom.Sebabkan mummy gua kerja balik petang takot ta sempat dengan Mr.Postmen so gua terpaksa poskan kat umah Makcik Ani. Gua nak puji la sket yg makcik Ani ni bagus yer kengkawan, barang sampai dia segera pergi ke umah gua dengan kepantasan cahaya, sebab dia juga curious na tau pebenda isi dalam yg gua poskan. Nak tahu makcik Ani ni antara penduduk KG gua yg paling kaya. dia ada kedai runcit 3 bijik, dia ada keta 4 bijik, moto 4 bijik.dan rumahnya mempunyai pintu pagar automatic. kelas kan Yu'oll.. Yu'oll sumer mampoo tak...? sure tak mampoo kan, tapi gua nak puji lagi makcik Ani baik tau, walaupom dia kaya, dia tak sombong.Dia slalo ajak gua datang umah dia, dia slalo mintak gua bagi idea pasal kedai dia. dalam erti kata lain gua ni cam Interior designer la bagi beliau.

Segala bagai benda dalam kedai dia, dia yg suroh gua susunkan, Taman Mini halaman umah beliau gua yg designkan. gegeh tau gua siapkan air pancut laman beliau, Makcik Ani ni slalo bagi gua semangat, bg gua dorongan, Supaya gua tak lupe diri bila da senang. OK STOP citer pasal makcik Ani. skang ni gua nak citerkan pasal Mummy gua yg baru dapat tepon baru.

Click gambor untok tumbesaran

Sebalom ni gua da belikan dia enset ntah baper bijik dah, tapi kali ni gua belikan dengan call free skali. kalo dulu mummy akan call gua 2 hari skali, tak pom gua yg call dia. Bergantung pada bill bulanan lah. yer la mummy pakai bill gua yg pakai kedit.Tapi lepas beli DIGI easy Prepaid hari-hari gua leh call free. sampaikan mummy gua call every 2 hour.Hebatkan. Adalah lah citer kami anak beranak yg hendak di bualkan.har har har..

Tapi yg yg tak syok adik gua lah. dia study sambil dok kat umah.So mummy gua akan call dia every 1 hour roger dia kat mana.. hahahaha padan ngan muka ko kan adik.. Dady gua plak asik dok menyindir mummy yg sentiasa tak lekang dengan enset 24 jam jer. sampaikan dady terabai.. sabar yer dady sebab abang tengah kempunan lagi nak bercakap. kah kah kah kah.. kejadah takde kerja.. nati lama-lama boring lah. alah dady ngan mummy pn sama gak kan, memula berchenta opkos la kan pos-pos surat segala macam kemain lagik. Dalam surat siap letak bedak, letak bunga kering. Tacing tau yu'oll orang dedulu berchenta. tapi bila da kawen takmao nye nak mesra-mesra depan kami ye dak..? gua tau mummy mesra ngan dady tempat laen kan..

Banyak tak banyak ni je la enset yg Gua da belikan. sebelom di rabakkan oleh adik gua..
 
Nota Kaki: gua sebenarnya belom menyiapkan lagi Tag Logo untuk butiQ Anita Fashion And Design. yg dia request 3 hari lepas via email. Ala tag logo yg kita beli baju derang jahit kat kolar tu. takde idea lagi nak mengdesignkan. Gua tak amik upah pon just nak tolong dia je. Ok lah.selamat beramal.

2 comments :

Unknown said...

wahhh. SE c902 tu ke?hoho. :)

abang baker said...

yup.. hehehe.. naper sama ke..?

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...