iklan

August 26, 2010

Dik Dah Cukop Umur ke belom..?

Hari Tu gua ngan kazen gua Ayumie serta adik dia Hamidie gegeh kuar ke Rantau Panjang konon nak sho0ping bunga tok raya lah.. Masa nak masuk kat pegawai kastam tu ok lg sebab pompuan yang jaga pintu.. kami lalu sekadar melemparkan senyuman sinis yg meleret jer kat dia.. dia pom wat la senyum2 kambing kat kita owang paham la sebab puasa kan.. Sampai jer kat dalam kedai tu carik parking.Ok set. So program jejalan pom bermula,
Lepas siap jer membeli belah kami pom balik lah. masa OTW nak balik tu sekor Lori siyal datang dan menghimpit keta kami, ZAAAAAP, bercalar pintu keta, yg paling siyal side mirror patah. Ingat nak jer aku turun maki driver keling tue. Ingat aku ngah puasa serta tempat orang, malas lah aku nak carik sapal..kang beraya kat ospital lak.. dah la cuak tak ilang lagik, sampai kat pegawai kastam tue kena tahan lak ngan brader kastam yg bajet macho sedangkan dia tak berapa nak encem.. hakhakhak.. sumer dia suh kuar dari keta, ingat nak wat per dia check IC kami serta lesen driver Ayumie. Dia kata kami kekanak bawah umur..persetan jer. mana tak bawah umur nya ayumie tue bawak keta tenggelam dalam sit. hakhakhak.. saboe jer lah nyah..tak dapat mak nak nolong.. next time makan kalsiyum bebanyak kasik panjang.Weh b4 raya ni gi Rantau Panjang lagik nak...? huhuhu..  

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...