iklan

August 23, 2010

Semalam Aku jumpa Hantu kulit Biru

walaweh.sentap jantung mak bila terjumpa hantu kulit biru dok jongket-jongket kat luar tingkap.. org tetua cakap bulan puasa neh mana ada hantu..tp siyesly aku jumpak dia..dia siap angkat PEACE lagik kat aku.. pastu dia wat senyuman yg sinis hingga membuak-buak darah aku.. aku ape lagi mengelabah puyuh lari.. ingat felling nak jer aku tangkap dia masok lam botol pastu tanam depan umah Shimah Kadir.. huahahahaha.. Hantu neh org cakap dia hanya kaco kaum yg cantik beserta encem2 jer..oleh di sebabkan dia kacau aku, ternyata aku ni encem kan.. wakakaka (sambil gelak guling2 pastu gi dapur minum air soya) Lepas ni la kan kalo dia datang lagik kaco aku, nak jer aku terajang tulang rusuk belah kanan dia sampai kemek. sampai kelaut lah ko lari..
ni real punyer dowh..takder nye aku nak amik dari nenek gogel.

2 comments :

King Of Single said...

walawehh....seramm!
biruu tuuu
ttbe tringat nasi kerabu..T_T

=o) said...

haha.. hantu tu memang kaler nasik kerbu eyh..?

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...