iklan

September 7, 2010

Nak Raya Sudeh

menjelang jer 31 ogos sampai arr skang aku gigih bersho0ping, barang selai dua sehari..hari-hari sho0ping jadi banyak helai.. duit pom da sengkek dah..nak simpan tok lepas raya la plak.. Td last sho0ping at Midvalley megamall.beli baju barang selai dua tok di pakai raya ke7..haha gileer raya cam kekanak jew.

tadaa.. ni jer la yg mampoo di beli..


tahun ni biskot cam tak sempat jew nak wat.. aku gigih berusaha membuatnya.akhirnya dapat la sebalang dua. takder gambor lak nak tayang kat korang. aku balik kg besok. ntah cemana la jalan raya tue nanti.. harap tak jem la hendaknya. kalo jem jugak, tpaksa la aku singgah 7Eleven beli roti makan dengan jem. peethuiih..
weh telanjor lak berbelog. aku nak siapkan biskut raya aku ni jap.. tata

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...